Preskoči na glavni sadržaj

Veliki tjedan :)

Malo štekamo s vijestima iz prirode pa za početak, evo nešto od utorka do utorka.

Tko nema praznike, mora utorkom trčat na faks, pa na bus, pa autom do Pandore :) tako smo Roni i ja, Ivana, utorak utekli prijeko Učke po malo vitamina D. Malo smo bili razmaženi i žalili da nam je pretoplo, ali dan je sve duuuži pa se nešto i popelo kad se sunce skuliralo. Chin Check 7c za mene, hihi. Roni skuplja kilometre u Snoop Boggi Doogu, za drugi put! Srijedom obrnuto – auto – Pandora – bus – faks. (ili gledanje penjačkih filmića u autu dok čekamo bus jer pada kiša i zima nam je).

Subotu dogovaramo Medveju, Marko, Mario, Kaotiko i ja, a da nismo još ni svjesni kakvom spektaklu ćemo prisustvovati. Kao što je svima već poznato, Adam Ondra je Istri ovih dana. Isti Adam je u subotu bio u Medveji. Baš taj Adam, nakon zagrijavanja u Stribogu u Marijanovom Dubu :), posajtao je Lovransku Drogu 8a, Outdoorfingerspiler 8c, The Core 8c(+) i redpojntao iz treće naš prvi hrvatski 9a kojem je dao ime More :))) za Hrvatsku je to 9a iz druge. Prvi 9a bio je kratkog vijeka. Također knezgradska linija Core po malo je izgubila plusiće, Ondra ga prvi sajta i kaže c.

Adam, osim velikog imena (i velikih prstiju) ima i veliku karizmu. Dečko naprosto  zraaači pozitivnom energijom! Baš ga je ugodno sresti na penjalištu :D

Ondrino istraživanje za faks, eneđi bar test :)

Publika i More

Osim Adama, evo malo i o nama, dok je on odmarao, stigli smo i mi penjati. Tako smo u Knezgradu popeli Total Extreme 8a (Marko) i Friends without borders 7b+ (Ivana), a nešto niže, Mali Vito izveo je prvo ponavljanje Frenkijevog House of pain 8a u Velom Joži  i prošetao se kroz Ledeno doba 8a u Malom Joži.  Ale! :)

Drugi dan Ondra seli u Pengare gdje sajta između ostalog Too late 8a i Bleach 8a+. Lokalac Tonči šalje poruku „penje sedmice ko petice :D“
A mi smo opet za Medveju, Mali Jože prije Uskršnjeg ručka. Pridružio nam se Roni koji se prošetao Rirockom 7b+ dok smo mi drugi malo vježbali gibove za drugi put.
Ponedjeljak Ondra u Pandori, sajta Marmots at work 8a+, a priča se da je čačnuo i nešto teško vrijedno povratka. Mi smo ponedjeljak odmarali, pecka nas koža, umorne nam noge i te klasične neOndra spike.

Zato smo utorak opet aktivni :) dogovori u 10 navečer uvijek pale. Ja sam doma spod Roča, Roni ima faks ujutro pa može busom do Lupoglava, Marko zove da moožda ne radi sutra, samo još dva poziva da sazna, Luka je „slobodan“ jer uči o ustavu. Dok smo se skupili, dohodali…počinjemo penjati u podne, laganini (ljeeeetno vrijeme, voooolimo).. Roni Pilates line 7b+ 2go, Marko fleša Nadrenalina 7b za zagrijavanje, a popela sam i ja Nadrenalinu s puno adrenalina po sigi. LukaM obilazi B sketor, legao mu je Katz 7c iz treće u nedjelju nakon Blika ko budali šamar (a i Roniju, Katz 7c 2go), ali današnji projekt ostavlja za drugi put. Tuk'o čovjek pincu kod Line za Uskrs, podlaktica ko kamen! I za kraj dana tamo negdje u 7 ipol navečer, kad je nebo najljepših boja, Marko suvereno penje svoj prvi 8b, Rocket Max, taman za kraj sezone Kompanja! Bravo asu, jak si masu! Si zgjeda! :))

I za kraj, (jedna od mnogih) legendarna izjava Kaotika u subotu: „nikad više neću oči oprat!“, a nakon što se Ondra spustio iz projekta i rekao da je INCREDIBILE nećemo ni uši! Stay strong i samo ljubav, uvijek! :)


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Tekal san za njin celo leto

By Dan Kulišić a.k.a Danny Boi Ne sjećam se točno kada sam prvi put probao Giant S. Pred možda godinu, dve. Meriou i ja smo bili na Zijavici i on mi je rekao: „Provaj ga, ča gibi moreš storit!“. Nevoljko sam na top probao smjer i ostao zabezeknut: prvo, koliko je zapravo težak smjer i drugo, kako li je samo divan. Gibovi, hvatovi, koljena, pete, namještanje tijela, sve to je bilo poput perfekcije. Ples na vertikalnom podiju. Od početka do kraja pustolovina, od prvog hvata do zadnje šalice avantura. Sjećam se kako sam sebi rekao: „J---š mi pokojnu pranonu Maricu babicu ako se neću potrudit da ga ispenjem.“ To mi je postao cilj. Uslijedili su razni neuspjeli pokušaji kroz godinu. Pa nisam u formi, pa imam 3 kile viška, pa je vlažno, ili nisam mentalno jak, ili je neki ribar iz Vijetnama krivo spekao krumpir i nanio mi nesreću, ili neki xy razlog. Opravdanja. Sve sama opravdanja. Počele su frustracije i bio sam tako blizu. Ali eto, uvijek je postojalo eko opravdanje. Išao sam s Casperom g

Kanjon Rječine

Foto priča...jer slika govori tisuću riječi... Kako nam je bilo...teško je "zgurati" u post...uživajate u ovih par fotografija by magistar Šoić...i naravno, dođite nam opet!!!:) Nedjelja 29.06.2014. VELIKO Hvala Rovinježima!!Svaka čast Toniju, Nereu i Ganniu!Odlični ste...za one koji misle da je Rovinj daleeeeeeeeeeeko... :) Oni su tu... Pazinjani naravno :) uvijek su tu! Karavana je mogla krenuti... Coci svuda :) Ljepotan :) Neka "stara" i nova lica...aLe!! Nice to see you to!Family Pinterić Frenki u ulozi domaćina...obavezna "turistička" tura kroz sve bouldere, postojeće...buduće...te smjerove na konop... Nikada toliko crasheva u Kanjonu...PONOVILO SE :) Preko brane u gornje sektore... Neki su mislili odmarati... Bouldering može početi... dok je fotograf Šoić i hladu...ostatak čačka po atraktivnom FLASH ODRONU 7A  Curke su također...još u hladu...još malo.

Rirockerski Pozdrav Ljetu

I Nismo očekivali ovako naprasit kraj...i faliti će Lakoća kruzanja kroz duuugiii dan, i fjaka, i cvrčci...i žega...i pretjerivanje u aLo pomaLo mood-u.  AL bit će Uvjet, valjda, kada nas netko od gore prestane zaljevati. Hvala ti Ljeto 💜