Preskoči na glavni sadržaj

PRODUŽENI PENJAČKI VIKEND

PONEDJELJAK 23.6.
U ponedjeljak smo Vito (veliki) i ja krenuli put Zijavice poraditi na dugovima od subote. Meni je ostao Giant, Vitu Sam svoj majstor. Malo je falilo da ne krenemo, ja sam bio lijen i nije mi bio dan od pješačenja na penjalište. Srećom, Vito je bio nabrijan. Oko 4 popodne stigli smo na na Zijavicu. Dva dana prije napokon sam skontao napravit ulaz u smjer i danas nije bilo prepreke za  prvi ozbiljan pokušaj. Na prvom pokušaju je i ostalo. Nakon bolder ulaza tijekom čitavog smjera sam razmišljao kako bi bila prava šteta da ga ne popnem jer bi to značilo ponavljanje zajebanog ulaza. Tako i bi. Ukopčao sam sidrište i više nisam ulazio u smjer. Al nije tu bio kraj. Nakon par pokušaja i razjebane nježne kožice na ruci Vito ukapča sidriše na Sam svoj majstor (7a+). Al ni tu nije kraj. Vito je čovjek posebnog kova i dok nekima treba čitav mjesec da se upenju, njemu je potrebno par izleta. U on sight ulazu u Kosjenku (7a) suvereno ukapča sidrište. Makina.

UTORAK 24.6.
 Planirani put na Rab odrađen je preko Krka. Putem stajemo u Porta Fortunu pored Baške, penjalište na kojem nisam bio. Prilično dobro penjalište s dugim smjerovima. Vito se zagrijava u lakšem smjeru ocjene 6a. Ja se zagrijavam u Hamsterdamu (7c). Imao sam osjećaj da će me smjer zašamarati i zašamarao me propisno. Trideset metara ploče sa sitnim hvatištima bez ijednog odmora praktički od početka smjera, detaljem na vrhu i sa spitovima na 5,6 metara razmaka. Sitni vez, posla preko glave, nema švercanja. Jao. Ljubav na prvi pogled. Najtoplije preporučam svim plesačima po prevjesima. U međuvremenu Vito na pogled penje smjer 6c čije ime ne znam.

SRI, ČET…

Na Rabu smo. Vito cijelu godinu zove da navratim probat smjerove koje već neko vrijeme buši i napokon smo dogovorili kratku turneju. Svratili smo na dva manja „under construction“ sektora i tamo proveli dva popodneva. Sektor iznad Raba malen je. Radi se blago prevjesnoj ploči visine cca 15-16 metara na kojem ima još potencijala pod uvjetom da se počisti raslinje i porežu grane stabala. Trenutno su zabušena 3 smjera. Dva su prilično kratka, na 4 do 5 spitova, ali čini se da postoji mogućnost produljenja do samog vrha stijene i iz žablje perspektive izgleda da bi mogli biti dosta teški smjerovi u ploči sa vrlo sitnim i oštrim hvatištima. Treći smjer kojeg smo penjali puno je konkretniji. Nepopenjanji projekt čekao je da ga se oslobodi. Prvi dio lakši s relativno dobrim hvatištima i u drugoj polovici smjera 3-4 metra sa 5-6 šestih dosta teških gibova. Isprva se činilo da bi smjer mogao biti ocjenjen sa 7b+, ali nakon uspješnog pokušaja mislim da nije više od 7b. Konačni sud ostavljamo budućim ponavljačima. Vito pak nastavlja svoju penjačku renesansu. Do prije dva tjedna nije mogao napravit gibove. U srijedu, nakon 3,4 pokušaja preskače ukapčanje u detalju i stišće smjer. Svaka čast! Ime smjera: La mia dura.
Stigli smo posjetiti i malo penjalište na samoj obali u Loparu. Desetak lakših smjerova, najteža ocjena 6c. Penjalište više namijenjeno početnicima, lokalnim klincima koji će se s vremenom zainteresirat za penjanje. Stijena je pomalo krušljiva i treba malo pripaziti. I da, ima jedan smjer na cesti između Lopara i Raba. Nažalost, bio sam pomalo umoran od penjanja i nisam stigao smjeru posvetiti više vremena. Smjer se čini zanimljiiv i na prvi pogled vrlo težak. Tri spita i sidrište, dva ključna krimpa od minerala(?) na stijeni koji sjeku kožu i naravno, nožišta nigdje. Zajebato. Volio bi ga jednom probat kako treba.
Nakon svega našli smo vremena isprobati i mali DIY bolder na kojem treniraju budući mali penjači.

Sve skupa, dobar izlet i svaka čast Viti što praktički sam (uz pomoć Kristine naravno) stvara možda neku buduću lokalnu penjačku scenu. Rispekt! 






                                                     








Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Tekal san za njin celo leto

By Dan Kulišić a.k.a Danny Boi Ne sjećam se točno kada sam prvi put probao Giant S. Pred možda godinu, dve. Meriou i ja smo bili na Zijavici i on mi je rekao: „Provaj ga, ča gibi moreš storit!“. Nevoljko sam na top probao smjer i ostao zabezeknut: prvo, koliko je zapravo težak smjer i drugo, kako li je samo divan. Gibovi, hvatovi, koljena, pete, namještanje tijela, sve to je bilo poput perfekcije. Ples na vertikalnom podiju. Od početka do kraja pustolovina, od prvog hvata do zadnje šalice avantura. Sjećam se kako sam sebi rekao: „J---š mi pokojnu pranonu Maricu babicu ako se neću potrudit da ga ispenjem.“ To mi je postao cilj. Uslijedili su razni neuspjeli pokušaji kroz godinu. Pa nisam u formi, pa imam 3 kile viška, pa je vlažno, ili nisam mentalno jak, ili je neki ribar iz Vijetnama krivo spekao krumpir i nanio mi nesreću, ili neki xy razlog. Opravdanja. Sve sama opravdanja. Počele su frustracije i bio sam tako blizu. Ali eto, uvijek je postojalo eko opravdanje. Išao sam s Casperom g

Kanjon Rječine

Foto priča...jer slika govori tisuću riječi... Kako nam je bilo...teško je "zgurati" u post...uživajate u ovih par fotografija by magistar Šoić...i naravno, dođite nam opet!!!:) Nedjelja 29.06.2014. VELIKO Hvala Rovinježima!!Svaka čast Toniju, Nereu i Ganniu!Odlični ste...za one koji misle da je Rovinj daleeeeeeeeeeeko... :) Oni su tu... Pazinjani naravno :) uvijek su tu! Karavana je mogla krenuti... Coci svuda :) Ljepotan :) Neka "stara" i nova lica...aLe!! Nice to see you to!Family Pinterić Frenki u ulozi domaćina...obavezna "turistička" tura kroz sve bouldere, postojeće...buduće...te smjerove na konop... Nikada toliko crasheva u Kanjonu...PONOVILO SE :) Preko brane u gornje sektore... Neki su mislili odmarati... Bouldering može početi... dok je fotograf Šoić i hladu...ostatak čačka po atraktivnom FLASH ODRONU 7A  Curke su također...još u hladu...još malo.

Rirockerski Pozdrav Ljetu

I Nismo očekivali ovako naprasit kraj...i faliti će Lakoća kruzanja kroz duuugiii dan, i fjaka, i cvrčci...i žega...i pretjerivanje u aLo pomaLo mood-u.  AL bit će Uvjet, valjda, kada nas netko od gore prestane zaljevati. Hvala ti Ljeto 💜