Preskoči na glavni sadržaj

Medvejko

La Poderosa...
Što Medveja i Che imaju zajedničkog???Hm...pitanje koje kako bi španjolci rekli...pone los pelos de punta...iliti...diže dlake u zrak...

Osim što je klub nastao na valovima riječke sportko-penjačke revolucije...osim što se iz nje između ostalog i "rodila" Medveja...osim što imamo scenu...Za sve to zaslužan je jedan motor...I naš i njegov...LA PODEROSA...
Kraljica Striboga.

U mom osobnom filmu...smjer u koji sam se zaljubila čim se zabušio ( Demir,2009. )..., a ime sam mu dala ja...taman sam tada čitala Cheovu biografiju, a znalo je biti i ljutnje zbog jedne jedine dinamike...zbog La Poderose su me prije 3 godine Frenks i Marko nosili s penjališta, koliko su mogli...jer tko god je bio u Medveji...znat će da sam na nekim dionicama morala sama, četveronoške...s nogom koja je nabubrila i pocrnila odmah...zbog njenih siga na prvom spitu nisam penjala 6 mjeseci...i sve nakon, bilo je nekako teško i čudno...
Poglavlje zatvoreno :)

U srijedu je išla iz prve...glatko i slatko!U Medveji nisam bila od Siječnja, so looooong away from home...išla sam si ponoviti gibove...na kraju ukopčala sidrište!!Kraj i početak ;) Knezgrad...čujem te.

Hvala Frenksu i Mari jer su mi dali slobodnih 3 sata ;) Tata tvoja podrška je Najveća motivacija.
Hvala Partnerici Ivani na najboljoj zimi do sada, proljeću i ljetu...ludo je krenulo i Odlično je gledati tvoje sajt, fleš uglavnom uspješne pokušaje, fajtove i lakoću napredovanja...Guraš me naprijed.

Ivana je također taj dan popela La Poderosu, uz Bleach 7a na flash...jer ne može bez bar jednog flasha dnevno ;) Knezgrad i tebe zove. Maquinita!

Hvala i tebi Kaotiko jer si bio tamo!!Tehnical support by THE LokaLS!!Samo smijeh :D
Hvala Demire na bušenju...i naravno...jer si mi ustupio pravo imenovanja...
Marko Vic jer si me nosio :)

Medveja u Srcu...
Finalmente amiguita, eres preciosa <3


...don’t discard the possibility that it may had been the case that the Norton, La Poderosa, had a larger role in shaping history than what history books tell us...







Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Tekal san za njin celo leto

By Dan Kulišić a.k.a Danny Boi Ne sjećam se točno kada sam prvi put probao Giant S. Pred možda godinu, dve. Meriou i ja smo bili na Zijavici i on mi je rekao: „Provaj ga, ča gibi moreš storit!“. Nevoljko sam na top probao smjer i ostao zabezeknut: prvo, koliko je zapravo težak smjer i drugo, kako li je samo divan. Gibovi, hvatovi, koljena, pete, namještanje tijela, sve to je bilo poput perfekcije. Ples na vertikalnom podiju. Od početka do kraja pustolovina, od prvog hvata do zadnje šalice avantura. Sjećam se kako sam sebi rekao: „J---š mi pokojnu pranonu Maricu babicu ako se neću potrudit da ga ispenjem.“ To mi je postao cilj. Uslijedili su razni neuspjeli pokušaji kroz godinu. Pa nisam u formi, pa imam 3 kile viška, pa je vlažno, ili nisam mentalno jak, ili je neki ribar iz Vijetnama krivo spekao krumpir i nanio mi nesreću, ili neki xy razlog. Opravdanja. Sve sama opravdanja. Počele su frustracije i bio sam tako blizu. Ali eto, uvijek je postojalo eko opravdanje. Išao sam s Casperom g

Kanjon Rječine

Foto priča...jer slika govori tisuću riječi... Kako nam je bilo...teško je "zgurati" u post...uživajate u ovih par fotografija by magistar Šoić...i naravno, dođite nam opet!!!:) Nedjelja 29.06.2014. VELIKO Hvala Rovinježima!!Svaka čast Toniju, Nereu i Ganniu!Odlični ste...za one koji misle da je Rovinj daleeeeeeeeeeeko... :) Oni su tu... Pazinjani naravno :) uvijek su tu! Karavana je mogla krenuti... Coci svuda :) Ljepotan :) Neka "stara" i nova lica...aLe!! Nice to see you to!Family Pinterić Frenki u ulozi domaćina...obavezna "turistička" tura kroz sve bouldere, postojeće...buduće...te smjerove na konop... Nikada toliko crasheva u Kanjonu...PONOVILO SE :) Preko brane u gornje sektore... Neki su mislili odmarati... Bouldering može početi... dok je fotograf Šoić i hladu...ostatak čačka po atraktivnom FLASH ODRONU 7A  Curke su također...još u hladu...još malo.

Rirockerski Pozdrav Ljetu

I Nismo očekivali ovako naprasit kraj...i faliti će Lakoća kruzanja kroz duuugiii dan, i fjaka, i cvrčci...i žega...i pretjerivanje u aLo pomaLo mood-u.  AL bit će Uvjet, valjda, kada nas netko od gore prestane zaljevati. Hvala ti Ljeto 💜