Preskoči na glavni sadržaj

SuperstarS

Lina Kutija nam se, nakon pola godine provedene na moru, vratila. Sada za stalno! Preplanuli ten i figura su tu, počastila se i novom frizurom i spremna je za penjanje. Tako smo se Lina i ja, Ivana, nakon što smo odmorile od Blika, zaputile u Kompanj. Dočekala su nas dva auta na parkingu. Kompić bez gužve – volimo! Sunce – volimo! Pristup – paa, preživjele smo! Pospane i usporene, vučemo se kroz smjerove, čačkamo i sunčamo leđa. Lina je popela Dianu 6c, smjer koji je čačnula lanjske zime, dok sam ja njurgava i neodlučna, za promjenu -.-
A slobodne smo i sutra, što ne bi ponovile? :D četvrtak krećemo maalo ranije, stižemo na parking prve, sunce nas i opet mazi i pazi, a pristup je i dalje hard. Nema veze, lijepo nam je. Danas je obrnuta situacija, ja sam popela Pilates Line 7b(+), smjer koji sam čačnula prošle zime prije nego sam se bacila pod auto, a Lina je njurgava i neodlučna.
Prije povratka u Ri prošle smo u selomojemalo po neke  potrepštine, a mama Vesna napravila je palačinke s marmeladom od dunje (i nutelom, nećemo se lagat) koje su nama PMS-ićkama sjele su ko budali šamar.

Zaspiš jedan dan i već je vikend. Opet penjati :D
U sub, LukaM dolazi sam iz Pule („Imam auto jer već i mama zna kako je imati projekte“), skuplja mene ispod Roča i idemo u Sopot. Tamo nas čeka mini gužva jakih mladih Slovenaca, pridružuje se i naveza iskusnih Triještina.
Kako se Snoopijem prošetavaju Slovenci, što na sajt, što fleš, što 2.go, Luka ipak odlučuje (po)penjati Chin Chek 7c. Asu, izgleda si! In he meanwhile, mlada Vita Lukan, osim što je popela Iris 7b+, Snoop Boogi Dog 7c+, Nytiry 8a 2go popela je i Avatara 8b 2go. I drugi dečki(ći) su bili jaki, ali ona ih je svih pojela! Strong bicha!
U nedjelju skoro nismo išli..skoro. Ipak, iz Pule dolaze Luka i Ronnie, pridružujem im se ja, a dolaze i Luka i Lina iz Pazina. Sunset Rock ili samo Set Rock jer sunca nije bilo. Malo, slatko, bolderasto penjalište  iznad Čiriteža. Ronnie je popeo Always the sun 6c+ 2go i Nirvana 7a 2go, Ivana Holy driver 6a (hard!), In the summertime 6c OS i Always the sun 6c+ go.
 Meštro je napravio dobar trening i pripremio teren za drugi put, a Luka i Lina su se upenjavali i popenjali Holy driver 6a, Im on my way 6b i Mendocino 6b+ (iako su ih već popenjali prošle sezone, ali su zadovoljni pumicom :D)
S druge strane Učke, druga naveza (yaSs, Mara, Frenki, Fićo) kreće put Miške gdje se druže s penjačkom kremom koja „odmara“ nakon polufinala u Kranja. Čitaj na.... Climb Istria
Naš naaajjači as Gianfranco Frenki Dušić penje JSFK 8b, iz prve taj dan i Albanski konjak 8a 2go! Jak si ko bik!
Od tada sunca više ne vidjesmo… Nešto je pokušavalo progurati se u ponedjeljak, ali su ga oblaci i kiša nadjačali. A najavljuju i snijeg za vikend…tako da, vidimo se u 14h u Poreču na drugom Bliku kod Picugića :)


I mali update, upravo vidjeh kod Jensa. Frenkiju nikad nije ružno vrijeme ;) u četvrta se napokon se dočepao Pengara, taman za presjeći tjedan. Mara 7c OS za njegovu veliku curicu <3 i Nevermind 7c+ 2go (toliko je jak da pukne grif kad ga pogleda)!! Kocka Frane! :D

Foto...Jan Plexy :)

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Tekal san za njin celo leto

By Dan Kulišić a.k.a Danny Boi Ne sjećam se točno kada sam prvi put probao Giant S. Pred možda godinu, dve. Meriou i ja smo bili na Zijavici i on mi je rekao: „Provaj ga, ča gibi moreš storit!“. Nevoljko sam na top probao smjer i ostao zabezeknut: prvo, koliko je zapravo težak smjer i drugo, kako li je samo divan. Gibovi, hvatovi, koljena, pete, namještanje tijela, sve to je bilo poput perfekcije. Ples na vertikalnom podiju. Od početka do kraja pustolovina, od prvog hvata do zadnje šalice avantura. Sjećam se kako sam sebi rekao: „J---š mi pokojnu pranonu Maricu babicu ako se neću potrudit da ga ispenjem.“ To mi je postao cilj. Uslijedili su razni neuspjeli pokušaji kroz godinu. Pa nisam u formi, pa imam 3 kile viška, pa je vlažno, ili nisam mentalno jak, ili je neki ribar iz Vijetnama krivo spekao krumpir i nanio mi nesreću, ili neki xy razlog. Opravdanja. Sve sama opravdanja. Počele su frustracije i bio sam tako blizu. Ali eto, uvijek je postojalo eko opravdanje. Išao sam s Casperom g

Kanjon Rječine

Foto priča...jer slika govori tisuću riječi... Kako nam je bilo...teško je "zgurati" u post...uživajate u ovih par fotografija by magistar Šoić...i naravno, dođite nam opet!!!:) Nedjelja 29.06.2014. VELIKO Hvala Rovinježima!!Svaka čast Toniju, Nereu i Ganniu!Odlični ste...za one koji misle da je Rovinj daleeeeeeeeeeeko... :) Oni su tu... Pazinjani naravno :) uvijek su tu! Karavana je mogla krenuti... Coci svuda :) Ljepotan :) Neka "stara" i nova lica...aLe!! Nice to see you to!Family Pinterić Frenki u ulozi domaćina...obavezna "turistička" tura kroz sve bouldere, postojeće...buduće...te smjerove na konop... Nikada toliko crasheva u Kanjonu...PONOVILO SE :) Preko brane u gornje sektore... Neki su mislili odmarati... Bouldering može početi... dok je fotograf Šoić i hladu...ostatak čačka po atraktivnom FLASH ODRONU 7A  Curke su također...još u hladu...još malo.

Rirockerski Pozdrav Ljetu

I Nismo očekivali ovako naprasit kraj...i faliti će Lakoća kruzanja kroz duuugiii dan, i fjaka, i cvrčci...i žega...i pretjerivanje u aLo pomaLo mood-u.  AL bit će Uvjet, valjda, kada nas netko od gore prestane zaljevati. Hvala ti Ljeto 💜