Preskoči na glavni sadržaj

Pripreme za BLik

Ljeto u studenom? Neeeeeeee...samo nam se ne da više penjati u hladu...samo smo goli, crni, bez kože...a neke je oborila sunčanica.

Napokon smo dočekali vikend. Od sto kombinacija, svatko na svoju stranu. yaSs i Frenki u Sopot, Ronnie sa Šoićem i Lovrancima prvi puta u Medveju ( i duguje report), Marko i Ivana u Pengare. Kako nam je bilo? Toplo ;) ali su momci svejedno bili efikasni! Roni je očito napravo tour de svi sektori, jer penje Molly Bloom 7a OS, Pirati s Marsa 6c flash...s druge strane Učke Marko Suncetižarko prošetao Pengare: Skitalica  iz 3., Too late 2go i za kraj dana, Never mind flash, sve 7c+! Cure se sunčaju i pripremaju teren za drugi dolazak… tako je i bilo.

Već u srijedu nakon ranojutarnjeg predavanja trčim (Ivana) na vlak/bus i vraćam se doma. Ide i Roni sa mnom, a u Buzetu skupljamo i Tončija. Idemo u Pengare jer ja tako oću.(Kompromis, jel). Napokon, Non habemus papam 7b+, iz prve, kad staviš petu, a ne bacaš se ko sivonja. Roniju se sviđa smjer, ali ga ipak pušta za sljedeći dolazak. Popenjali smo i  Bandiera rossa 6c pa smo još malo penjuckali za trening za kraj dana.

Leteća iz Pengara :)


Pa kad sam već doma i četvrtak tek popodne moram u Ri, dogovaram s Tončijem jutrarnje penjanje u Sunset Rocku. Penjalište iznad kuće, a ja nikad penjala tamo! Zagrijali smo se u I'm on my way 6b, pa sam se pregrijala u Mendocino 6b+ OS i Jambi 7a+ 2go. Kratko i slatko, bonsai Kompanj :)

Magloviti sunset i najljepša jesen zadnjih duuuuuuuuuuuuuuuugo

U subotu biramo Sopot: LukaM, Ronnie, Frenki i Ivana. Zagrijavanje, ležanje, njurganje kako je toooplo (ali stvarno je!!:D), zauzimanje jedinog grma na penjalištu, slovenci odlaze doma...nema smisla...mi čekamo uvjet… strong of the day bio je Roni,popenjao je Roč fiber 7a+ i Chin chek 7c! Lako kad si dug :P šalu na stranu, bravo jaki!

A najjača žena majka kraljica penjačica je yaSs :))  budi se u nedjelju prije zore, prva na biralištu odrađuje svoju građansku dužnost uz penziće i časne iz drenovskog samostana...muzika na ful, kava u termosici i piči za Sopot. Naravno da dolazi prva na penjalište, gušta u bojama jeseni, grli sva stabla do ferrate i upija svaku sunčevu zraku dok čeka muža, i puležane Luku, Ronija i Marca  (ale! sve ide u štaž, najstejaki), koji se dolaze zagrijati za Blik u Sopot. S lakoćom šeće kroz Chin Chek, 7c! Dođoh, postavih, popenjah. Najsijača! Kocka, aLe!! :)) 

The trenutak...kad vidiš i osjetiš svaku zraku <3

Meštar i Snoopy

Osunčani momci :)

11:30...cca...sunce zadaje glavobolju, Sad se može i na Blik. Put Pule...aLe!


I tako smo se, kao što vidite, cijeli tjedan pripremali za prvi Blik :P

Prvi ovodišnji Blik...Onsight, report soon.
Sneak peak...GirL team :)!



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Tekal san za njin celo leto

By Dan Kulišić a.k.a Danny Boi Ne sjećam se točno kada sam prvi put probao Giant S. Pred možda godinu, dve. Meriou i ja smo bili na Zijavici i on mi je rekao: „Provaj ga, ča gibi moreš storit!“. Nevoljko sam na top probao smjer i ostao zabezeknut: prvo, koliko je zapravo težak smjer i drugo, kako li je samo divan. Gibovi, hvatovi, koljena, pete, namještanje tijela, sve to je bilo poput perfekcije. Ples na vertikalnom podiju. Od početka do kraja pustolovina, od prvog hvata do zadnje šalice avantura. Sjećam se kako sam sebi rekao: „J---š mi pokojnu pranonu Maricu babicu ako se neću potrudit da ga ispenjem.“ To mi je postao cilj. Uslijedili su razni neuspjeli pokušaji kroz godinu. Pa nisam u formi, pa imam 3 kile viška, pa je vlažno, ili nisam mentalno jak, ili je neki ribar iz Vijetnama krivo spekao krumpir i nanio mi nesreću, ili neki xy razlog. Opravdanja. Sve sama opravdanja. Počele su frustracije i bio sam tako blizu. Ali eto, uvijek je postojalo eko opravdanje. Išao sam s Casperom g

Kanjon Rječine

Foto priča...jer slika govori tisuću riječi... Kako nam je bilo...teško je "zgurati" u post...uživajate u ovih par fotografija by magistar Šoić...i naravno, dođite nam opet!!!:) Nedjelja 29.06.2014. VELIKO Hvala Rovinježima!!Svaka čast Toniju, Nereu i Ganniu!Odlični ste...za one koji misle da je Rovinj daleeeeeeeeeeeko... :) Oni su tu... Pazinjani naravno :) uvijek su tu! Karavana je mogla krenuti... Coci svuda :) Ljepotan :) Neka "stara" i nova lica...aLe!! Nice to see you to!Family Pinterić Frenki u ulozi domaćina...obavezna "turistička" tura kroz sve bouldere, postojeće...buduće...te smjerove na konop... Nikada toliko crasheva u Kanjonu...PONOVILO SE :) Preko brane u gornje sektore... Neki su mislili odmarati... Bouldering može početi... dok je fotograf Šoić i hladu...ostatak čačka po atraktivnom FLASH ODRONU 7A  Curke su također...još u hladu...još malo.

Rirockerski Pozdrav Ljetu

I Nismo očekivali ovako naprasit kraj...i faliti će Lakoća kruzanja kroz duuugiii dan, i fjaka, i cvrčci...i žega...i pretjerivanje u aLo pomaLo mood-u.  AL bit će Uvjet, valjda, kada nas netko od gore prestane zaljevati. Hvala ti Ljeto 💜