Preskoči na glavni sadržaj

The body achieves what the mind believes

Stigla je i pomalo iščekivana jesen. Ljeto je bilo odlično, nećemo se žaliti, ali pad temperature se već neko vrijeme s nestrpljenjem čeka i odmah nam je zamirisalo na Pajkovu. Frenks je još na proljeće bacio oko na monster svih monstera i zamišljao kako je penjati tu ludu liniju koja doseže oko 55 metara dužine. U prvom proljetnom posjetu navijali smo za legendu Rocca Romana u 45 minutnom fajtu kroz liniju za koji mnogi tvrde da je najljepša u rangu. Ladice su nam se otvorile..."Osapska pošast" postala je tiha patnja.

Došli smo (Frenks i yass) u srijedu (16.9.), na brzinu. padala je kiša, bilo je strašno toplo,a od magle nije bilo pogleda iz špilje. Ja sam klizala po stijeni, dok je Frenks uglavnom konektiran gdje god dođe. Troja 8a iz prve danas (stari dug ;)). Mogli bi za vikend doć? Da.

Nedjelja it is. Prekrasan sunčan dan namamio je penjačke prijatelje na lokalni Thailand. Volimo. Gužva se činila neprikladna za projektiranje nečeg tako dugog, no varaždinska legenda Igor Čorko zna sve. Malo "gura" Frenksa...ajde, ajde...gibove ćeš lako, te uz preciznu navigaciju Frenks bez većih problema savladava sve ključne pokrete. Sat vremena kasnije, u drugom pokušaju fajta dobar dio smjera i studira ostatak. Projektiranje ovakvih monstera je najteži dio posla (za onog kojeg penje i za onog koji osigurava :P). Već umoran, ne ide do sidrišta i pušta zadnjih 5-6 metara za drugi put.
Kocka puležanima, Marko alwayZz in the mood, Troja 8a i Active discharge 8a 2go za njega, as Luka rješava Trojanskog konja 7c+, dok Ivana ima oči ko u škrpoča i Dancing without sleeping 7b 2go. Ja konačno skidam depresiju s lica (nisam penjela 3 tjedna vani, tragedija) i iz 2,pol pokušaja kopčam 4bis 7b+. Tko bi rekao da se može dobiti upala listova u prevjesu. Prekrasnoća od gibanja.

No vratimo se na The monster-a.

Dogovori za slijedeći put krenuli su već u ponedjeljak. Dušići su slobodni u četvrtak...Roni, Ivana, Maila. Odlično. No u utorak već počinju otkazivanja. Prvo Maila, pa Ivana...Roni je još za. Kul. Frenks je odradio dvije noćne za redom,...četvrtak je ujutro, pijemo kavu, Roni javlja da ima temperaturu. Hmmm...žao nam je Ronija, a i išli bi baš baš ;)...Sami s Marom?Ne...predugi smjerovi ;).
"Daj da nazovem Ivanu...možda je ipak frii. Ići ćemo u Roč po nju."....Ivana je fri, ali je u Rijeci. Naime, došla je prijateljici na obranu diplome..."daj da razmislim 5 minuta"...Zove nazad, ma idem :). Oprema mi je u autu u Roču. No Frkss.:D
Krcaj auto, po Ivanu u grad, po opremu u Roč...Pajkova napokon. Sasvim običan penjački dan...razgibavanje, zagrijavanje, grabljanje s Marom...i startamo. Ivana je trenutno u b mood-u i s lakoćom ih reda...iz prvog pokušaja dana šeće kroz Pikapoka 7b...smajl od uha do uha..."sad sam zagrijana"...Mrvu je falilo da i stisne i Tržašku...next time za zagrijavanje. Isto dobro.
Ja čačkam.
Frenks je na redu..."Idem do kud stignem." Šprint kroz 7c do prvog odmora. Ništa spektakularno. Mara bi išla brati jagode van strehe...(imaginarni vrt koji obrađuje još od proljeća)...i tata kreće. Prvi detalj, pušta noge i jedan motivacijski krik, sve prolazi. Još par gibova i drugi no hand.
Ivana i ja se gledamo, čudimo i smijemo. . The body achieves what the mind believes...tako je glasila poruka za laku noć koju smo tati poslale u noćnu. Srce je odmah počelo skakati, ne pamtim već dugo takvo uzbuđenje. Trudile smo se prikriti šiz i došaptavale razno razne..."F***...ima ga...zamisli...j******, ne vjerujem i vjerujem...iiiii....ne zna kraj?!"
Štopajte mi 15 minuta...Valjda as Rocco zna. Toliko smo i mi Roccu štopali. :)
Zovemo Benjamina da bude u blizini ako prođe slijedeći detalj jer bi navigacija dobro došla. Frenks nije bio do topa i savršena prilika za šalu..."Pa valjda možeš 7b sajtat!"
Detalj ne izgleda kao detalj...7b može popet naravno...Kopča i vrištimoooooooooooooo!

Je moj, al tih po ure je bilo pure poetry in motion. Penjanje na filing, za filing...svjestan i nesvjestan, konektiran i zreo.

Zašto ja pišem? Jer je On sretan i ne zna što reći. :D
Prvi, 3 pokušaja...u četvrtak iz prve. Penjanje je sreća and Monsters are goooooood.

aLe!
yaSs








Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Tekal san za njin celo leto

By Dan Kulišić a.k.a Danny Boi Ne sjećam se točno kada sam prvi put probao Giant S. Pred možda godinu, dve. Meriou i ja smo bili na Zijavici i on mi je rekao: „Provaj ga, ča gibi moreš storit!“. Nevoljko sam na top probao smjer i ostao zabezeknut: prvo, koliko je zapravo težak smjer i drugo, kako li je samo divan. Gibovi, hvatovi, koljena, pete, namještanje tijela, sve to je bilo poput perfekcije. Ples na vertikalnom podiju. Od početka do kraja pustolovina, od prvog hvata do zadnje šalice avantura. Sjećam se kako sam sebi rekao: „J---š mi pokojnu pranonu Maricu babicu ako se neću potrudit da ga ispenjem.“ To mi je postao cilj. Uslijedili su razni neuspjeli pokušaji kroz godinu. Pa nisam u formi, pa imam 3 kile viška, pa je vlažno, ili nisam mentalno jak, ili je neki ribar iz Vijetnama krivo spekao krumpir i nanio mi nesreću, ili neki xy razlog. Opravdanja. Sve sama opravdanja. Počele su frustracije i bio sam tako blizu. Ali eto, uvijek je postojalo eko opravdanje. Išao sam s Casperom g

Kanjon Rječine

Foto priča...jer slika govori tisuću riječi... Kako nam je bilo...teško je "zgurati" u post...uživajate u ovih par fotografija by magistar Šoić...i naravno, dođite nam opet!!!:) Nedjelja 29.06.2014. VELIKO Hvala Rovinježima!!Svaka čast Toniju, Nereu i Ganniu!Odlični ste...za one koji misle da je Rovinj daleeeeeeeeeeeko... :) Oni su tu... Pazinjani naravno :) uvijek su tu! Karavana je mogla krenuti... Coci svuda :) Ljepotan :) Neka "stara" i nova lica...aLe!! Nice to see you to!Family Pinterić Frenki u ulozi domaćina...obavezna "turistička" tura kroz sve bouldere, postojeće...buduće...te smjerove na konop... Nikada toliko crasheva u Kanjonu...PONOVILO SE :) Preko brane u gornje sektore... Neki su mislili odmarati... Bouldering može početi... dok je fotograf Šoić i hladu...ostatak čačka po atraktivnom FLASH ODRONU 7A  Curke su također...još u hladu...još malo.

Rirockerski Pozdrav Ljetu

I Nismo očekivali ovako naprasit kraj...i faliti će Lakoća kruzanja kroz duuugiii dan, i fjaka, i cvrčci...i žega...i pretjerivanje u aLo pomaLo mood-u.  AL bit će Uvjet, valjda, kada nas netko od gore prestane zaljevati. Hvala ti Ljeto 💜