Preskoči na glavni sadržaj

Vijesti s Juga

Evo me.Na Jugu.U Cadizu. Pa reko da dam koju pikanteriju.......

Povratak u Tarifu.
 Nije dugo trebalo da se opet spakiramo  (Araceli i ja ),  upalimo našu vjernu makinu (Azul Tormenta - Plava oluja:)  i krenemo put  Tarife (San Bartolo) zadnje punte Starog kontineta. Mjesto na kojem sam prvi puta dotaknuo stijenu u Španjolskoj. Mjesto gdje se sa sidrišta vide dva kontinenta ( rekli bi neki dalmatinci u Španiji j ...s poništre se vidi Maroko jubim te u oko , piva  flameneco ispo volta  opija se i Đon Travolta ) i  dva mora ( Atlantic i naš Mediteran:).
Penjališe se  nalazi  tik do uspavanog seoca San Bartolo  na području istoimenog  Parka prirode. Iznad svjetski poznate plaže  La Bolonia,  koja je  u surferskom svijetu znači ono što i  kao nama Font, El Chorro ili  Medveja,  razbacani leže desci sektora.
Stijena je čarobna .Drugačija. Crveni pješčenjak kao sladoled od karamele.
 Pri dolasku na penjalište nije neobično vidjeti magarce, ovčice i konje kako lijeno tapkaju po polucesti i nezainteresirano ignoriaju zvuk trube auta i kombija podjednako usporenih penjača i surfera. Život ovdje je  toliko spor da se fjaka na Visu u danima ljetne žege može smatrati pravom  žurbom. Istina je kad kažemo da je na nekim mjestima  vrijeme  jednostavno stalo (ili nije ni uopće krenulo;) .  Ovdje Španjolska izgleda isto kao prije 100 ili 200 godina.  Da  završim uvod u stihu pjevušim....
Ljudi ovdje kao da nemaju pojma o svjetskoj krizi.
  Život im je izzy, 
Dok gledaju ocean kako im preko vjeđa klizi....

Eukaliptusi, Mile i Znak
Previše emocija taj dan....pejzaž kojeg sam skoro pa zaboravio, suhi zrak Zemlje juga pomješan sa soli Atlantika nošena leventom tako me neodoljivo vraća  u dane 2010/11 kad sam ovdje bio lokalac zvan El Croata :) . To su bili dani, reko bi ĐonVejn :).
Tih dana većinom sam penjao u sektoru Mosaico gdje sam popeo svoje prve smjerove uključujući i svoj prvi španjolski 8a Saratogu. Svoj zadnji izlet  pamtim po ulasku u jedan od najuđih smjerova koje sam ikad probao Moby Dick 8a+ ...10 metarska bolder ludara. Rekao sam si Compadre...jednog  dan...jednog  dan....mmmm
Na sreću  život mi opet dade priliku da živim u ovom čarobnom kutku naše planete i naravno da se vratim po Mobya koji je ostao u meni kao  motivacija za dalje.
.... al Mile Skretničar (onaj koji radi na ravnoteži među zvijezdama) nije mislio baš tako.
Naime u području Parka gdje se nalazi istoimeni sektor rastu (sad već su rasli:) eukaliptusi (vitkovisoka stabl,  alohtona u ovom području)  pa su se  lokal-ekolozi  sjetili, da nakon 50 godina,  posjeku oveću šumu tih lijepih stabala koja su nam stvarala toliko potreban hlad.
 I sad Compadre se misli ...ti dođeš,  a  eukaliptusi odu....pa za nevjerovat:)
 Kako je trenutno ovdje nekih 24-25 u hladu možete mislit sta je na suncu.....

Sjedim jedno deset minuta pa se mislim.Mile što mi to radiš..kunem u sebi......znam,  ima još dosta sektora okolo međutim sve su pretežno ploče ....ploče..ploče..ploče!!!???  .pa mi klikne pa se ustanem i kriknem Mileeeee  fala!!!! To je  ZNAK!....imaš pravo moram penjati ploče ne jednu ne dve nego SVE  jer čeka me Dances da da  Dances of Resistance ....50 metarski monument u Lovranskoj drazi koji sam zabušio još 2009.... ploča svih ploča.....(o tome ću jednom u detalje...:)

I onda ko iz topa Navučem osmjeh, prihvatim stanje i krenem.....
A Moby???.....rekla bi ti Nera K. " Compadre ima u Boga dana".....doći će ...i to.znam!

Gas u Sektor Habitacion (Soba) po prve ploče nakon velja če i Marulianusa 8a (Marjan)  al sada s ciljem dobit sigurnost u nogama i snagu u prstima.......
Put je opet  tu!Život je lijep!

Na kraju...
Penjanje smo završili na plaži ...naravno!

Evo par slika i Hasta la proxima!
El Compadre
Ari, yo y Azul Tormeta 

klasssika...

.........

 Sieeestaaa

 Crimpaj ga saddd....


Za kraj dana....... :)

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Tekal san za njin celo leto

By Dan Kulišić a.k.a Danny Boi Ne sjećam se točno kada sam prvi put probao Giant S. Pred možda godinu, dve. Meriou i ja smo bili na Zijavici i on mi je rekao: „Provaj ga, ča gibi moreš storit!“. Nevoljko sam na top probao smjer i ostao zabezeknut: prvo, koliko je zapravo težak smjer i drugo, kako li je samo divan. Gibovi, hvatovi, koljena, pete, namještanje tijela, sve to je bilo poput perfekcije. Ples na vertikalnom podiju. Od početka do kraja pustolovina, od prvog hvata do zadnje šalice avantura. Sjećam se kako sam sebi rekao: „J---š mi pokojnu pranonu Maricu babicu ako se neću potrudit da ga ispenjem.“ To mi je postao cilj. Uslijedili su razni neuspjeli pokušaji kroz godinu. Pa nisam u formi, pa imam 3 kile viška, pa je vlažno, ili nisam mentalno jak, ili je neki ribar iz Vijetnama krivo spekao krumpir i nanio mi nesreću, ili neki xy razlog. Opravdanja. Sve sama opravdanja. Počele su frustracije i bio sam tako blizu. Ali eto, uvijek je postojalo eko opravdanje. Išao sam s Casperom g

Kanjon Rječine

Foto priča...jer slika govori tisuću riječi... Kako nam je bilo...teško je "zgurati" u post...uživajate u ovih par fotografija by magistar Šoić...i naravno, dođite nam opet!!!:) Nedjelja 29.06.2014. VELIKO Hvala Rovinježima!!Svaka čast Toniju, Nereu i Ganniu!Odlični ste...za one koji misle da je Rovinj daleeeeeeeeeeeko... :) Oni su tu... Pazinjani naravno :) uvijek su tu! Karavana je mogla krenuti... Coci svuda :) Ljepotan :) Neka "stara" i nova lica...aLe!! Nice to see you to!Family Pinterić Frenki u ulozi domaćina...obavezna "turistička" tura kroz sve bouldere, postojeće...buduće...te smjerove na konop... Nikada toliko crasheva u Kanjonu...PONOVILO SE :) Preko brane u gornje sektore... Neki su mislili odmarati... Bouldering može početi... dok je fotograf Šoić i hladu...ostatak čačka po atraktivnom FLASH ODRONU 7A  Curke su također...još u hladu...još malo.

Rirockerski Pozdrav Ljetu

I Nismo očekivali ovako naprasit kraj...i faliti će Lakoća kruzanja kroz duuugiii dan, i fjaka, i cvrčci...i žega...i pretjerivanje u aLo pomaLo mood-u.  AL bit će Uvjet, valjda, kada nas netko od gore prestane zaljevati. Hvala ti Ljeto 💜