Preskoči na glavni sadržaj

MADE IN AUSTRIA (BUT THESE MUSCLES ARE MADE IN OPATIJA)

Bio je to divan vrući ljetni dan. Nedjelja, bogomdana nedjelja, a mi smo se zaputili u Brseč, malo pumpati. Kaotiko, Meriou Welchich i ja smo došli do penjališta mokri od znoja kao da smo išli plivajući. Da li se to isplati? Tako mučiti se, hodočastiti na te prostore, umarati tijelo, grebati koljena i guliti kožu?

Tufe u prevjesu mi se jako sviđaju. Kad sam prije tri godine prvi put došao Pod Križ, ugledao sam taj smjer. Made in Austria, 7b+ od 11 metara, pod jakim prevjesom. Sviđao mi se sam izgled smjera ali sam još bio preslab da iole pokušam ući u njega. Ali zapamtio sam ga, i sljedeće ljeto sam se odvažio probati ga. Daleko sam bio od poptunog savladavanja smjera, ali mi je bilo zabavno, i to je ono što me guralo dalje, jer kad penjem ne mislim o običnim problemima kao novi kuplung od auta što ga moram zamijeniti.

Godinu dana kasnije, opet sam došao tamo. Već sam bio iskusniji i jači i mogao sam većinu gibova napraviti, polako razrađujući sekvence. Uspio sam u cijelosti doći do detalja, no detalj, huh, nije baš bio lak. Tada sam uspio izvesti gibove detalja, no spojiti sve, tu sam već vidio da je izvan mog limita, iako sam već imao koji 7a uknjižen.
Strong momci su stali penjati sve redom u tom sektoru. Ove godine sam odlučio ga napokon skinuti jer sam osjećao da sam spreman. Nakon prvog 7b-a na Zijavici(Peep Show) i projektiranja Criogenetice 7b+ u Medveji osjećao sam da je vrijeme da ga popenjem. Nakon nekoliko dana projektiranja, došao je i taj dan. Opušten i miran, bez prevelike nervoze, ušao sam kao first go of the day, preletio prvi dio, i u detalju lijepo skliznuo poput paste za zube kad previše istisneš iz tube. Uz psovku, spustio sam se dolje i stao raspravljati s momcima gdje je pošlo krivo. Zaključio sam da nisam ključni sloper dobro uhvatio i da moram još malo izdužiti ruku. Odmahujući glavom, stao sam nakon pola sata odmora oblačiti pedule, gledajući u more i otoke što su se nazirali između stijena.

Ovaj put nisam pogriješio. U detalju sam sloper bolje uhvatio, zamijenio noge, zakačio prste, uhvatio krimp, opustio noge i prebacio ih ulijevo. Dinamički gib sam izveo, i sljedeći gib mi je već bio toliko težak da sam mislio da će mi ruka skliznuti na kraju. Kad sam ukopčao, nisam mogao ne izderat se iz sveg glasa. Nakon tri ljeta pokušavanja, dovoljno sam ojačao da mogu reći da je Made in Austria, but these muscles are made in Opatija!




Slijedeću nedjelju smo se zaputili u Golubinjak, gdje smo par dana prije Rocky P., Meriou i ja pumpali u Zambeziju i Hollywoodu. Probajte Bokassu, rekao je Meriou meni i Rockyu.

-Uh, ne znam da li baš imamo vremena za projektiranje, 7b je već hard. – izjavio sam, nervozno gledajući prema stijeni.
-Ma ča, morete vi to. - hrabrio nas je Meriou. – nema razloga da ga ne popenjete.
Postavili su ga, pa smo ga probali. Divan smjer, baš lijep. Usudio bih se reći fora, pravo igranje s power – endurance stilom. Detalj kod drugog kompleta, a do topa tehničarenje na krimpovima i sloperima uz tu i tamo neku dobru ljusku za odmoriti. No vraga nam nije dao mira, i tu nedjelju smo došli ponovo u Golubinjak.
Cijelim putem smo Rocky i ja pričali o gibovima i kako ih izvesti najefikasnije. Zagrijali smo se u šesticama, dobro istegli i pripremili za ulazak.
Nakon tri ili četiri pokušaja krenuo je prvi ozbiljni ulaz. Išao sam jako s namjerom ga završiti. I pao na samom topu. Ponovno uz psovku sjeo sam i odmorio se desetak minuta, hraneći tijelo bananom.
U slijedećem ulazu sam došao do topa uzevši u obzir drugačiju betu za izlazak do sidrišta. Ukopčao, i sjeo u pojas. Zabava. Sve je to samo zabava, i to veoma pozitivna zabava.

Danas se klinci, ja i frend spremamo ići planinariti dva dana na Skutu (2532 m) u prekrasne Kamniško-Savinjske Alpe u divnoj Sloveniji. Wish us luck ;)







Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Tekal san za njin celo leto

By Dan Kulišić a.k.a Danny Boi Ne sjećam se točno kada sam prvi put probao Giant S. Pred možda godinu, dve. Meriou i ja smo bili na Zijavici i on mi je rekao: „Provaj ga, ča gibi moreš storit!“. Nevoljko sam na top probao smjer i ostao zabezeknut: prvo, koliko je zapravo težak smjer i drugo, kako li je samo divan. Gibovi, hvatovi, koljena, pete, namještanje tijela, sve to je bilo poput perfekcije. Ples na vertikalnom podiju. Od početka do kraja pustolovina, od prvog hvata do zadnje šalice avantura. Sjećam se kako sam sebi rekao: „J---š mi pokojnu pranonu Maricu babicu ako se neću potrudit da ga ispenjem.“ To mi je postao cilj. Uslijedili su razni neuspjeli pokušaji kroz godinu. Pa nisam u formi, pa imam 3 kile viška, pa je vlažno, ili nisam mentalno jak, ili je neki ribar iz Vijetnama krivo spekao krumpir i nanio mi nesreću, ili neki xy razlog. Opravdanja. Sve sama opravdanja. Počele su frustracije i bio sam tako blizu. Ali eto, uvijek je postojalo eko opravdanje. Išao sam s Casperom g

Kanjon Rječine

Foto priča...jer slika govori tisuću riječi... Kako nam je bilo...teško je "zgurati" u post...uživajate u ovih par fotografija by magistar Šoić...i naravno, dođite nam opet!!!:) Nedjelja 29.06.2014. VELIKO Hvala Rovinježima!!Svaka čast Toniju, Nereu i Ganniu!Odlični ste...za one koji misle da je Rovinj daleeeeeeeeeeeko... :) Oni su tu... Pazinjani naravno :) uvijek su tu! Karavana je mogla krenuti... Coci svuda :) Ljepotan :) Neka "stara" i nova lica...aLe!! Nice to see you to!Family Pinterić Frenki u ulozi domaćina...obavezna "turistička" tura kroz sve bouldere, postojeće...buduće...te smjerove na konop... Nikada toliko crasheva u Kanjonu...PONOVILO SE :) Preko brane u gornje sektore... Neki su mislili odmarati... Bouldering može početi... dok je fotograf Šoić i hladu...ostatak čačka po atraktivnom FLASH ODRONU 7A  Curke su također...još u hladu...još malo.

Rirockerski Pozdrav Ljetu

I Nismo očekivali ovako naprasit kraj...i faliti će Lakoća kruzanja kroz duuugiii dan, i fjaka, i cvrčci...i žega...i pretjerivanje u aLo pomaLo mood-u.  AL bit će Uvjet, valjda, kada nas netko od gore prestane zaljevati. Hvala ti Ljeto 💜