Preskoči na glavni sadržaj

5 minuta...svemira :)

Dočekao sam i ja svojih 5 minuta.. Trud, htijenje i strpljenje  napokon se isplatilo.. Već neko vrijeme penjem sa Yass i Ivanom, gledam kako glatko rješavaju svoje projekte i pomalo me čine ljubomornim :) No došao je i taj dan..dan kada se sve "poklopi" ; vremenski uvjeti su dobri, stijena je suha, tijelo odmorno i nesto lakše nego inače..i to je to! Nema puno filozofije, samo ideš kroz smjer i ne vjeruješ da je to bilo tako teško.. Priznajem da mi je trebalo ovako nešto da me motivira...da mi vrati onu pozitivno ludu energiju koja dolazi iz glave a čini te lakšim i jačim! P.S. Hvala Yass i Ivani na velikoj podršci te Brecelju, Klemziju, Roku i njihovim boljim polovicama za navijanje! ;) La supercanna...superSiga, zbilja je.





U totalno opuštenoj i "no pressure"  atmosferi, sljedeći dan odlučujemo se za Kozju jamu. Secret spot nedaleko Postojne.. čudnovato penjalište nevjerojatnih klimatskih osobina sa nevelikim brojem smjerova ali zajebanog karaktera.. nešto između našeg Kanjona Rječine i Pokojca..ima i slopera i rupica za jedan prst..svi koji su bili znaju o čemu pričam :)
Plan; Yass probat na flash jedini 7a+ na penjalištu.. Ivana za prvi put samo redat do 6c.. Ich- još jednom dat šansu Lepotici..smjeru u kojem pred par dana nisam mogao ni gibove napravit te se spustio pomoću bježalice..dada..

Malo razočaranje u Jasninim očima već pri dolasku..smjer kompletno mokar! Now what? a niš, osmijeh na lice i redaj laganice... Tako je "pala" i posljednja zajebana laganica na penjalištu.. smjer koji je lani nakon trudnoće izgledao kao najteži 6b+ na svijetu sada je izgubio svoj status i sad je najteži samo na penjalištu :)

Ivana StaRaj šiba po planu i programu..gušta i komentira; " imam feeling da se cijeli dan zagrijavam a ne znam za šta" ... Možda za Usranu rit..tako se smjer zove.. 6c.. Sajt bez beda! Ale!Sajtala i  SUNSnula još jedan 6c (bez imena...nazvali smo ga Rudi), te 2 6b-a...raspenjala se malo, kako sama kaže :D

Lepotica..ime sve govori.. još jedan biser dragog nam kolege Luke Biščaka, autora kompletnog penjališta i nadasve velikog asa.. 
Prvi pokušaj idem čačnit..sada sve izgleda puno bolje i lakše.. Naredim vse gibe do zadnjega detajla in potem mi zmanjka še nekaj kompletov.. čak sam kao naučio malo slovenščine..haha
Spustim se, malo odmorim i gas..idem probat do kud ide.. prvi detalj je već na 3.spitu..mali bolder u stropiću..stišćem to i prolazim..ubrzo dolazim u dobar odmor..resetiram se i krećem ispočetka..prava stvar tek slijedi..blago prevjesna ploča sa shit nožištima i fora gibovima..krećem se bez greške, dobro stajem na svako nožište i minimalno trošim ruke.. dolazim do detalja smjera..već dosta napumpan hvatam rupicu za jedan prst, potom stisak drugom rukom, bam na krimp, ciljanje rupe za 3 prsta i ponovno bam na "kurjeru"... wow...iznenađen i dobrano napumpan, stajem nakratko i tresem.. u glavi misao; ako sada i padnem nema veze, bitno da znam kako ovo ispod ide.. Ali fajtat treba svakako! A muerte je stil koji njegujemo i štujemo! Sa kurjere i dva mala nožišta slijedi dinamika na krimp,spajanje na krimp do njega, podizanje nogu te duug gib na policu koju kasnije okreneš bočno i tada je super...ALI! od tuda se još treba potpuno izvuć u ploču a nemam pojma kuda i kako jer mi smjer nije postavljen do vrha..uf.. nalazim 2 relativno dobra grifa i tresem ruke ko da mi je zadnje...fokus na bijelu stijenu i nožišta pa lagano dalje..hvatam dobar krimp, dižem noge. križ na ogroman grif koji to nije..sloperčina prašnjava..u stotinjki sekunde nalazim malo nožište, druga ruka na kontru i visoko na tramvajčinu! i to je to! do kraja nekih 10m solidne četvorke kroz prašumu...samo treba ostat hladne glave :D
Spontano je najbolje, kažu neki.. a ja se slažem! 
Ocjena!? Tako zeznuta stvar.. neki mu dali i b+..ne znam zašto..ja vjerujem da bi na Pokojcu bio tvrdi 8a+, ali možda u zanosu pretjerujem tako da ostajem pri relativno sigurnom b! :)
Vrijeme će dati sve odgovore!  a do tada samo gas, bez puno mislit!

p.s. čestitke Luki na Frenky goes to Hollywood 7c (Buzet). Drago nam je da nemaš bruh ;) hahaaaa ;)

Lepotica

Lokalac Luka i mi u penjačkoj spiki

Onsight Usrana rit 6c


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Tekal san za njin celo leto

By Dan Kulišić a.k.a Danny Boi Ne sjećam se točno kada sam prvi put probao Giant S. Pred možda godinu, dve. Meriou i ja smo bili na Zijavici i on mi je rekao: „Provaj ga, ča gibi moreš storit!“. Nevoljko sam na top probao smjer i ostao zabezeknut: prvo, koliko je zapravo težak smjer i drugo, kako li je samo divan. Gibovi, hvatovi, koljena, pete, namještanje tijela, sve to je bilo poput perfekcije. Ples na vertikalnom podiju. Od početka do kraja pustolovina, od prvog hvata do zadnje šalice avantura. Sjećam se kako sam sebi rekao: „J---š mi pokojnu pranonu Maricu babicu ako se neću potrudit da ga ispenjem.“ To mi je postao cilj. Uslijedili su razni neuspjeli pokušaji kroz godinu. Pa nisam u formi, pa imam 3 kile viška, pa je vlažno, ili nisam mentalno jak, ili je neki ribar iz Vijetnama krivo spekao krumpir i nanio mi nesreću, ili neki xy razlog. Opravdanja. Sve sama opravdanja. Počele su frustracije i bio sam tako blizu. Ali eto, uvijek je postojalo eko opravdanje. Išao sam s Casperom g

Kanjon Rječine

Foto priča...jer slika govori tisuću riječi... Kako nam je bilo...teško je "zgurati" u post...uživajate u ovih par fotografija by magistar Šoić...i naravno, dođite nam opet!!!:) Nedjelja 29.06.2014. VELIKO Hvala Rovinježima!!Svaka čast Toniju, Nereu i Ganniu!Odlični ste...za one koji misle da je Rovinj daleeeeeeeeeeeko... :) Oni su tu... Pazinjani naravno :) uvijek su tu! Karavana je mogla krenuti... Coci svuda :) Ljepotan :) Neka "stara" i nova lica...aLe!! Nice to see you to!Family Pinterić Frenki u ulozi domaćina...obavezna "turistička" tura kroz sve bouldere, postojeće...buduće...te smjerove na konop... Nikada toliko crasheva u Kanjonu...PONOVILO SE :) Preko brane u gornje sektore... Neki su mislili odmarati... Bouldering može početi... dok je fotograf Šoić i hladu...ostatak čačka po atraktivnom FLASH ODRONU 7A  Curke su također...još u hladu...još malo.

Rirockerski Pozdrav Ljetu

I Nismo očekivali ovako naprasit kraj...i faliti će Lakoća kruzanja kroz duuugiii dan, i fjaka, i cvrčci...i žega...i pretjerivanje u aLo pomaLo mood-u.  AL bit će Uvjet, valjda, kada nas netko od gore prestane zaljevati. Hvala ti Ljeto 💜