Preskoči na glavni sadržaj

Luce :)


Malo kasnimo s objavom, no za divne vijesti je uvijek dobar trenutak :)

Ubrzo nakon Sofije, Luce je osvojila sjano drugo mjesto na Prvenstvu Hrvatske u Brzinskom penjanju, što je sjajan rezulat uzme li se u obzir da ovu disciplinu ni ne trenira. Istoga dana, direktno iz Splita, mladi Zmaj nastupa i na Sv. Vid Zero Memorijalu u Rijeci, gdje jedina penje sve, i muške i ženske smjerove. Zlato je neupitno 😎. Naše Luce završila je osnovnu školu s pohvalnicom,  a praznike će provesti uz ono što naviše voli...penjenje :). aLe!

Osvrt na Sofiju Lucije Brkić 

Lucija: „Natjecanje u Sofiji me zadovoljilo baš kao i prošle godine. Postignut uspijeh me jako motivirao za dalje budući da sam sa prva dva europska kupa bila uglavnom razočarana jer nisam uspijela pokazati što mogu. Kvalifikacije u Bugarskoj su počele sa 55 natjecateljica i svidjele su mi se jer su tih 8 smjerova bili ravnomjerno raspoređeni po svakakvim vrstama i tehnikama. Moj stil su više bili boulderi u ploči kojih je bilo 4 i sve sam flashala. Zatim su sljedili ovi fizički teži smjerovi u kojima sam stiskala zube i ostavila sve na njima uz pomoć iskusnog trenera Luke Kivele koji mi je pružao potrebnu podršku u teškim trenutcima i davao korisne savjete. Za finale nije trebalo imati puno topova već što više zoni - tako da mi je koncentracija bila uglavnom na tome. Bilo je napeto jer sam u zadnjoj minuti uspijela uhvatiti zadnju , tj. 8. zonu koja mi je donijela finale sa 8. pozicije. Bila sam sretna,uzbuđena i nabrijana za sljedeći dan! Komentirala sam natjecanje sa stranim prijateljima, primala čestitke od gledatelja i uživala u nastavku natjecanja bodreći prijatelje iz reprezentacije! Sljedeći dan je finale počelo u 9h ujutro prije čega sam se dobro zagrijala u izolaciji sa izbornikom Lukom Trumbićem. Prva 2 smjera su bila baš fizički teška i nisu svi uspjeli uhvatiti niti zonu. Osim prve cure koja je popela 2., a u 3. sam uhvatila zonu iz prve ali loša koža me spriječila da ga dovršim. Vidjela sam da je cura prije mene popela zadnji smjer koji je bio na ploči, te uz dosta samopouzdanja, popla sam ga i ja iz 3. pokušaja. Uživala sam u natjecateljskoj atmosferi, kreativnim sjerovima i druženju sa prijateljima iz svih dijelova Europe! Sve u svemu sam stvarno ponosna i zadovoljna sobom i postignutim 6. mjestom te mislim nastaviti s lead sezonom u tom stilu. Hvala treneru Urhu Čehovinu i Iglu Šortu na podršci.



Fotka by Yann Golev





Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Tekal san za njin celo leto

By Dan Kulišić a.k.a Danny Boi Ne sjećam se točno kada sam prvi put probao Giant S. Pred možda godinu, dve. Meriou i ja smo bili na Zijavici i on mi je rekao: „Provaj ga, ča gibi moreš storit!“. Nevoljko sam na top probao smjer i ostao zabezeknut: prvo, koliko je zapravo težak smjer i drugo, kako li je samo divan. Gibovi, hvatovi, koljena, pete, namještanje tijela, sve to je bilo poput perfekcije. Ples na vertikalnom podiju. Od početka do kraja pustolovina, od prvog hvata do zadnje šalice avantura. Sjećam se kako sam sebi rekao: „J---š mi pokojnu pranonu Maricu babicu ako se neću potrudit da ga ispenjem.“ To mi je postao cilj. Uslijedili su razni neuspjeli pokušaji kroz godinu. Pa nisam u formi, pa imam 3 kile viška, pa je vlažno, ili nisam mentalno jak, ili je neki ribar iz Vijetnama krivo spekao krumpir i nanio mi nesreću, ili neki xy razlog. Opravdanja. Sve sama opravdanja. Počele su frustracije i bio sam tako blizu. Ali eto, uvijek je postojalo eko opravdanje. Išao sam s Casperom g

Kanjon Rječine

Foto priča...jer slika govori tisuću riječi... Kako nam je bilo...teško je "zgurati" u post...uživajate u ovih par fotografija by magistar Šoić...i naravno, dođite nam opet!!!:) Nedjelja 29.06.2014. VELIKO Hvala Rovinježima!!Svaka čast Toniju, Nereu i Ganniu!Odlični ste...za one koji misle da je Rovinj daleeeeeeeeeeeko... :) Oni su tu... Pazinjani naravno :) uvijek su tu! Karavana je mogla krenuti... Coci svuda :) Ljepotan :) Neka "stara" i nova lica...aLe!! Nice to see you to!Family Pinterić Frenki u ulozi domaćina...obavezna "turistička" tura kroz sve bouldere, postojeće...buduće...te smjerove na konop... Nikada toliko crasheva u Kanjonu...PONOVILO SE :) Preko brane u gornje sektore... Neki su mislili odmarati... Bouldering može početi... dok je fotograf Šoić i hladu...ostatak čačka po atraktivnom FLASH ODRONU 7A  Curke su također...još u hladu...još malo.

Rirockerski Pozdrav Ljetu

I Nismo očekivali ovako naprasit kraj...i faliti će Lakoća kruzanja kroz duuugiii dan, i fjaka, i cvrčci...i žega...i pretjerivanje u aLo pomaLo mood-u.  AL bit će Uvjet, valjda, kada nas netko od gore prestane zaljevati. Hvala ti Ljeto 💜