Preskoči na glavni sadržaj

Sending day for RiRockerS&Friends

Nedjelja.
Kompanj.
Njušimo neku ludu enerđiju u zraku.Imamo plan, idemo.

Dame imaju prednost pa...

Ivana Staraj de Roč 
Svima već dobro poznata, samozatajna strong chica, Ivana Maquinita...
Nakon par sitnih pokušaja, vrlo malo čačkanja...u prvom pokušaju dana, ostavlja sve prisutne bez daha,...prvi 7b+!!!!! Parov Stelar !!! Odličan, intenzivan smjer...sitna hvatišta, NEdobre noge, bez odmora, ukopčavanja na galamu, vrlo zračan...Uz malo drame naravno...na izlazu iz detalja joj skliže noga, no ruke stišću..ide dalje...CLIP!!!BIG RESPECT!!! Prvo pa muško...Tko god je probao smjer, zna o čemu pričamo. AMuerte!!!!!!!!!!

Ulaz u gornju, konkretnu polovicu smjera
Clip like a pro...
Maquina :)
Najbolji...dječji osmijeh :)
Ivanini novi Flower Power kompleti


Ja, yaSs...
Dan prije molim muža da nosi Maru, ženske smetnje uzimaju maha...jedva dolazim do stijene..nešto kao penjuckam...pa turistički đir na topaka...jedan u Pilates, jedan u Parov Stelar...samo zato jer mi muž i Ivana ne daju da ležim...O_o...Ne mogu niš...nisam zadovoljna. 
Sutra dan, drugi film...trčim prema stijeni, direkt u B sektor...imam filing!! Nabrijana za cijelo penjalištee...
Pilates line, 7b+,...Toster postavlja...Luka i ja smo kandidati, a nakon Ivaninog odličnog aMUERTE! penjenja...ja sam na redu...znam zadnji detalj...Po putu se snalazim, lomim nožišta, ostajem...nalazim odmor za ruke, al pumpam listove...Idem dalje i CLIP!!! Iz prve danas...iz treće sve skupa. Smijem se i ništa Ne znam!! 
Hvala svima za navođenje i navijanje...Hvala Rirockerima jer su me čekali do podne da se iskombiniram...Kockica svima :D

Listopad 2013., Ispod Pilesa...Mara spava prekrivena skafanderom dok Mama pokušava upenjati :D...

Luka, puležan...
Pilates stišće suvereno, također aMUERTE!! style uz puštanje glasa u ključnom gibu...u drugom pokušaju dana...Komentira nešto...ala..."Teži mi je od Diabla"...Ne vjerujemo mu...Naime, on je subotu proveo u Đoseru i stisnuo mega klasik sektora...Diablo 7c...lagano umoran, priča piZzzzz ;) aLe! Maquina!!Hvala na atmosferi :)

Sending smile :)

The pokušaj :)
Šoić i ORMario...Šoićevim riječima...;)

kratko-slatko.

Bilo je potrebno nekoliko pokušaja i čitav dan upijanja dobre atmosfere. I kada je tijelo bilo najslabije i najmanje spremno mozak je zato bio opušten i dao zeleno svijetlo. Meni i (or)Mariju. Prvo sam išao ja (Šoić), ukopčao prvi spit i napravio kvalitetan„no hand“ odmor uz laganu ćakulu o pizdarijama, pljunuo u ruke i prošao detalj uz podršku ekipe na odlasku. Do kraja lagana vožnja s pivom u ruci. Dreka s topa napunila je adrenalinom Marijetove žile, pljunuo i on u dlanove, namagnezijo pedule, napravio šetnju detaljem, pročeprkao nos i uz moju navigaciju i standing ovations razdragane publike odradio fleš gornjeg dijela smjera. Stisnuli si ruke, poljubili biceps i  rekli „najjači smo brate“. Alba 7c.

pred Detalj...

aLe!momčinooo...Alba in d hauS
 Šoić se definitivno "oporavio" od Azijskog tripa...Prije polaska, uzbuđen zbog pustolovine...tiho je priznao...neću penjat mjesec dana...jbt!!"

Kao pravi builder u duši, odradio je trening dan nakon povratka...mjesec i pol poslije...forma je opet tu...
Mario ga je stisnuo u sumrak...

Vittoriooo...
Parov Stelar 7b+ iz druge za našeg mladog asa....

Lovi nas noć...ništa od Piva...gas doma :D

Ljuti iskrivljeni selfi...Vito i Loparić su još na stijeni...Rirockeri uvijek zadnji :D

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Tekal san za njin celo leto

By Dan Kulišić a.k.a Danny Boi Ne sjećam se točno kada sam prvi put probao Giant S. Pred možda godinu, dve. Meriou i ja smo bili na Zijavici i on mi je rekao: „Provaj ga, ča gibi moreš storit!“. Nevoljko sam na top probao smjer i ostao zabezeknut: prvo, koliko je zapravo težak smjer i drugo, kako li je samo divan. Gibovi, hvatovi, koljena, pete, namještanje tijela, sve to je bilo poput perfekcije. Ples na vertikalnom podiju. Od početka do kraja pustolovina, od prvog hvata do zadnje šalice avantura. Sjećam se kako sam sebi rekao: „J---š mi pokojnu pranonu Maricu babicu ako se neću potrudit da ga ispenjem.“ To mi je postao cilj. Uslijedili su razni neuspjeli pokušaji kroz godinu. Pa nisam u formi, pa imam 3 kile viška, pa je vlažno, ili nisam mentalno jak, ili je neki ribar iz Vijetnama krivo spekao krumpir i nanio mi nesreću, ili neki xy razlog. Opravdanja. Sve sama opravdanja. Počele su frustracije i bio sam tako blizu. Ali eto, uvijek je postojalo eko opravdanje. Išao sam s Casperom g

Kanjon Rječine

Foto priča...jer slika govori tisuću riječi... Kako nam je bilo...teško je "zgurati" u post...uživajate u ovih par fotografija by magistar Šoić...i naravno, dođite nam opet!!!:) Nedjelja 29.06.2014. VELIKO Hvala Rovinježima!!Svaka čast Toniju, Nereu i Ganniu!Odlični ste...za one koji misle da je Rovinj daleeeeeeeeeeeko... :) Oni su tu... Pazinjani naravno :) uvijek su tu! Karavana je mogla krenuti... Coci svuda :) Ljepotan :) Neka "stara" i nova lica...aLe!! Nice to see you to!Family Pinterić Frenki u ulozi domaćina...obavezna "turistička" tura kroz sve bouldere, postojeće...buduće...te smjerove na konop... Nikada toliko crasheva u Kanjonu...PONOVILO SE :) Preko brane u gornje sektore... Neki su mislili odmarati... Bouldering može početi... dok je fotograf Šoić i hladu...ostatak čačka po atraktivnom FLASH ODRONU 7A  Curke su također...još u hladu...još malo.

Rirockerski Pozdrav Ljetu

I Nismo očekivali ovako naprasit kraj...i faliti će Lakoća kruzanja kroz duuugiii dan, i fjaka, i cvrčci...i žega...i pretjerivanje u aLo pomaLo mood-u.  AL bit će Uvjet, valjda, kada nas netko od gore prestane zaljevati. Hvala ti Ljeto 💜