Preskoči na glavni sadržaj

Novogodišnja Medveja!

Znaš ono kad dođeš na neko mjesto koje te očara isprve pa kad sunce zađe imaš osjećaj da si tek došao?
Ili ono kad je toliko hladno da imaš cepine umjesto prstiju al penješ i dalje jer drži i drži...?

Hvala Rirockeri za tu čast da napišem vijesti iz Medveje jer mi je bio prvi put :) (ustvari im se neda pisat toliko vijesti jer stalno penjemo pa im je lakše preselit dio... šala mala). Da, čak su mi se i Bugari smijali jer su bili prije mene. A šta da se žalim kad bilo gdje da krenemo imamo stijene za penjat!


Uvjeti su bili ovakvi:)
Uglavnom, bilo je to tri dana BURE, burnog penjanja, burnog druženja i uživanja. Sva tri dana okupiramo Mali i Veli Jože. Prvi dan u sastavu: Katerina, Silviya, Ivana, Yavor, Koce, Frenki, Nino i ja. Na parkingu hladno za umrijet, a na penjalištu skoro pa kratki rukavi.. lagano zagrijavanje u laganicama. Pri vrhu stijene nam snijeg leti u lice i uživamo u blještavim prizorima. Hladno je ali se isplati ovo doživit (zaključuju čak i lokalci). Ta Medveja ima neku enerđiju koja te šutne u dupe ako se dobro priključiš na njene frekvencije.. i kad osjetiš tu zračnost i toplinu lako stissssnešššš Radio Bemba Soundsystem 7a+ (Ivana) ili Dances of Resistance 7b+ (prvi dio, flash, Marko) s najhladnijim prstima. Nino vježba Dances da ga može jednog dana proplesat do vrha, Frenki smišlja recept za popest projekt (i dobro mu ide!), Yavor projektira Mr Morgen 7b, a ostatak ekipe uživa u Piratima, Gorki parku itd itd.. navečer pivo, maneštra i padanje u nesvijest:)

Coci spremna za strmi silazak
Drugi dan nam se priključuju Jasna i Mario.. uvjeti kao prvi dan, samo malo hladnije:) Yavor sa stilom prolazi kroz Mr Morgen i ne žali se na hladnoću (kaže da oni doma penju i na nižim temperaturama). Ivana i Jasna studiraju taj isti smjer, a ja se pridružujem Ninu u Starim užancama 7c. Na flash ne ide i puštam ga za sutra. Nino skoro iz druge taj dan, sljedeći put ga ima! Katerina zaključuje da ako u danu počinješ imat više metara padanja od penjanja, možda je vrijeme za pakiranje:))
Kad je palo sunce ubrzanim korakom do auta. Lagana feštica, sarmica, birrica, banica (kao gibanica, samo bugarska) i kako to već gre za novo leto.

Frenks u projektu



Yavor u Mr Morgenu.. kakav stil!

:))
Treći dan smo u Medveji samo Bugari i ja (na povratku za doma). Malo smo se kasnije pokrenuli ali naravno da idemo! Bura je stala i dole je pržiona! Kocetu je Rirock kojeg je dan prije projektirao nažalost jednako mokar ako ne i mokriji.. Yavor kulira.. Silviya uživa u Piratima, a Katerina i ja uživamo u Užancama. Ona ga elegantno penje do detalja al za detalj kaže da je muški pa silazi dolje, sretna jer najviše voli penjat na pogled, samo lijepe smjeri. Uostalom penje se ekstra lijepo, kao prava "katerina" (kateri na bugarskom znači penji, pa za sebe kaže da je climberrina i da bi bilo još bolje da se preziva Skali jer bi onda bila Kateri-na Skali). Meni se ritam vraća u noge i uživam do vrha (u jednom od najboljih uvjeta koje sam doživio za penjanje), ukapčam lanac i kao da se ništa nije desilo... osim osmijeha! Katerinina pjesmica sažima izlet:

Believe it or not
today was hot!
On this magic spot
but it will get really cold
when the sun grows old
Sometimes it's weather-bad,
but don't be sad and don't be mad,
Just smile for a while.........
It's nature I think... everything's changing in a blink!
C'est la vie.........let it be
Ako sam nešto zaboravio, nisam namjerno!
Hvala Frenkiju, Jasni i Mari na ekstra gostoprimstvu, dolazim(o) opet uskoro!



Marko


Koceto u Rirocku 7b+

Katerina u Starim užancama

Silviya penje Loligo Vulgaris

Pogled za kraj.


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Tekal san za njin celo leto

By Dan Kulišić a.k.a Danny Boi Ne sjećam se točno kada sam prvi put probao Giant S. Pred možda godinu, dve. Meriou i ja smo bili na Zijavici i on mi je rekao: „Provaj ga, ča gibi moreš storit!“. Nevoljko sam na top probao smjer i ostao zabezeknut: prvo, koliko je zapravo težak smjer i drugo, kako li je samo divan. Gibovi, hvatovi, koljena, pete, namještanje tijela, sve to je bilo poput perfekcije. Ples na vertikalnom podiju. Od početka do kraja pustolovina, od prvog hvata do zadnje šalice avantura. Sjećam se kako sam sebi rekao: „J---š mi pokojnu pranonu Maricu babicu ako se neću potrudit da ga ispenjem.“ To mi je postao cilj. Uslijedili su razni neuspjeli pokušaji kroz godinu. Pa nisam u formi, pa imam 3 kile viška, pa je vlažno, ili nisam mentalno jak, ili je neki ribar iz Vijetnama krivo spekao krumpir i nanio mi nesreću, ili neki xy razlog. Opravdanja. Sve sama opravdanja. Počele su frustracije i bio sam tako blizu. Ali eto, uvijek je postojalo eko opravdanje. Išao sam s Casperom g

Kanjon Rječine

Foto priča...jer slika govori tisuću riječi... Kako nam je bilo...teško je "zgurati" u post...uživajate u ovih par fotografija by magistar Šoić...i naravno, dođite nam opet!!!:) Nedjelja 29.06.2014. VELIKO Hvala Rovinježima!!Svaka čast Toniju, Nereu i Ganniu!Odlični ste...za one koji misle da je Rovinj daleeeeeeeeeeeko... :) Oni su tu... Pazinjani naravno :) uvijek su tu! Karavana je mogla krenuti... Coci svuda :) Ljepotan :) Neka "stara" i nova lica...aLe!! Nice to see you to!Family Pinterić Frenki u ulozi domaćina...obavezna "turistička" tura kroz sve bouldere, postojeće...buduće...te smjerove na konop... Nikada toliko crasheva u Kanjonu...PONOVILO SE :) Preko brane u gornje sektore... Neki su mislili odmarati... Bouldering može početi... dok je fotograf Šoić i hladu...ostatak čačka po atraktivnom FLASH ODRONU 7A  Curke su također...još u hladu...još malo.

Rirockerski Pozdrav Ljetu

I Nismo očekivali ovako naprasit kraj...i faliti će Lakoća kruzanja kroz duuugiii dan, i fjaka, i cvrčci...i žega...i pretjerivanje u aLo pomaLo mood-u.  AL bit će Uvjet, valjda, kada nas netko od gore prestane zaljevati. Hvala ti Ljeto 💜