Preskoči na glavni sadržaj

Ljubavni report

Hello! Long time no see. Evo jedan narcisoidan post, uglavnom o meni, od mene. Kaže yaSs da sam se zaljubila. Pa izgleda da jesam. Život opet ima smisla, obećajem da se neću više bacat pod auto i lomit stopala. Šalu na stranu…
Nakon pola godine nepenjanja vani, sve je teže spremati ispite kad samo razmišljam koju stijenu želim prvu zagrliti, di se upenjati, što penjati.. Logor u Golubinjaku zvuči super, ali ja sam taman došla doma doma nakon 2.mj, ne ide mi se baš odmah nazad preko Učke, a kolega Roni javlja da Pula dolazi u Buzet u sub, dođi i ti. Štaaa daaaa? Stvarnooo? Aaaajde,  ću! Koljena klecaju, lagana nervoza, kaj ako ne znam ni osmicu navezat, ako noga boli…?Iii onda smajl od uha do uha. Osmicu znam, noga je ok, a penjanje.. Ide. Malo na ruke, malo na staru slavu, malo na „ne želim bit pussy“..ali ide!!  Dok se g. Roni šetao kroz Night club 7a+  2go, ja sam tu i tamo sjedila i hrabrila se u istome, a Luka i Marko su opako napadali svašta nešto za jake momke.  Jan je uletavao u Jokera, ali je zapravo sanjao o Alpama. Tako savršen dan trebao je i savršen završetak, a kako bolje nego na nekom Summer vibration partiju na plaži s puno ruma. Zna Bulić :D
Nedjelja možda nije ni postojala nakon toliko ruma, ali zato već ponedjeljak penjanje.  Čreta trip s Dušićima i Cro Dailom  (Mailom) i već se opuštenije penje, ali o tome će pisati oni koji su malo uspješniji bili ;)
 2 dana odmora pa opet. Lovely. Vikend izletić u Sežanu i Buzet je ljubav najveća.  U igri su Marina, Maila, Zaha, Marko, Petra, Lena i ja. Prva destinacija je Sežana. Ljubav na prvi pogled. I drugi. I svaki! Temperatura taman, lokalaca dovoljno da nas upute u do stijene i u smjerove jer dolazimo samo sa GPS koordinatama parkinga, kroz brda i gore, doslovno. Zagrijavamo se u Chi la fa la spitti 6b+ (Maila i Zaha 2go, Marina fleš, Marko i ja OS, Petra ima projekt i fajta), kroz Giorgina Piccola 6c (Maila fleš i to bez nogu, Ivana za njom, ali s nogama, začudo) dolazimo do prekrasnog Rototom 7a (Marko šeće na pogled, Ivana iz druge Blokar o morir stajl, a CroDaila suvereno do topa i onda pada na zadnjem gibu uz najduži vrisak ikad). Marina penje i Morose pazienti 5c (i Petra i Zaha i ja) i Gazela 6b+, Marko sajta  Naziskin 7b+  nakon čega se odlučuje za Poletje v školjki 7c koji je toliko predivan da si ga ostavlja za slijedeći put da se vratimo čim čim prije. Na putu doma kupujemo mlijeko za kavu u restoranu (Maila <3) i preko ćićskih šuma dolazimo do Zahine kućice u Račjoj Vasi na večeru, sleepover, kavu i kekse. I jaja. Tamo nas čekaju Barbara i Jure s psićem, vinom i nekim finim tikvicama i skoro nam se pridružuju sutradan u Buzetu. 35 stupnjeva ih nije primamilo pa se ipak vraćaju u Pulu, dok mi hrabro ostajemo pri svojoj odluci – Ljetni sektor. Nekako očekivano nema gužve. Pridružuje nam se i Alen, šumski čovjek. Postavljamo sve što nam se penje.. mogli bi i Saunu penjati da naučimo, ima puno čokova, takvi smjerovi nam trebaju. Takvi se jedini i popenju u tim uvjetima! Ne znam kako, ali eto, popela sam Ljetnu saunu 7b iz druge danas, nakon što sam lani ušla 2x do pola jer je bilo teško i mokro i toplo i samo sam trebala isprike zapravo. Euforija. Zvjezdice u očima i leptirići u trbuhu!! Izgleda da je yaSs u pravu, Ivana se zaljubila. U penjanje. Opet. Uvijek. Stalno.

Penjanje je sreća. <3

Super sličke by Petra Počanić








Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Tekal san za njin celo leto

By Dan Kulišić a.k.a Danny Boi Ne sjećam se točno kada sam prvi put probao Giant S. Pred možda godinu, dve. Meriou i ja smo bili na Zijavici i on mi je rekao: „Provaj ga, ča gibi moreš storit!“. Nevoljko sam na top probao smjer i ostao zabezeknut: prvo, koliko je zapravo težak smjer i drugo, kako li je samo divan. Gibovi, hvatovi, koljena, pete, namještanje tijela, sve to je bilo poput perfekcije. Ples na vertikalnom podiju. Od početka do kraja pustolovina, od prvog hvata do zadnje šalice avantura. Sjećam se kako sam sebi rekao: „J---š mi pokojnu pranonu Maricu babicu ako se neću potrudit da ga ispenjem.“ To mi je postao cilj. Uslijedili su razni neuspjeli pokušaji kroz godinu. Pa nisam u formi, pa imam 3 kile viška, pa je vlažno, ili nisam mentalno jak, ili je neki ribar iz Vijetnama krivo spekao krumpir i nanio mi nesreću, ili neki xy razlog. Opravdanja. Sve sama opravdanja. Počele su frustracije i bio sam tako blizu. Ali eto, uvijek je postojalo eko opravdanje. Išao sam s Casperom g

Kanjon Rječine

Foto priča...jer slika govori tisuću riječi... Kako nam je bilo...teško je "zgurati" u post...uživajate u ovih par fotografija by magistar Šoić...i naravno, dođite nam opet!!!:) Nedjelja 29.06.2014. VELIKO Hvala Rovinježima!!Svaka čast Toniju, Nereu i Ganniu!Odlični ste...za one koji misle da je Rovinj daleeeeeeeeeeeko... :) Oni su tu... Pazinjani naravno :) uvijek su tu! Karavana je mogla krenuti... Coci svuda :) Ljepotan :) Neka "stara" i nova lica...aLe!! Nice to see you to!Family Pinterić Frenki u ulozi domaćina...obavezna "turistička" tura kroz sve bouldere, postojeće...buduće...te smjerove na konop... Nikada toliko crasheva u Kanjonu...PONOVILO SE :) Preko brane u gornje sektore... Neki su mislili odmarati... Bouldering može početi... dok je fotograf Šoić i hladu...ostatak čačka po atraktivnom FLASH ODRONU 7A  Curke su također...još u hladu...još malo.

Rirockerski Pozdrav Ljetu

I Nismo očekivali ovako naprasit kraj...i faliti će Lakoća kruzanja kroz duuugiii dan, i fjaka, i cvrčci...i žega...i pretjerivanje u aLo pomaLo mood-u.  AL bit će Uvjet, valjda, kada nas netko od gore prestane zaljevati. Hvala ti Ljeto 💜