Preskoči na glavni sadržaj

Z balonom do sreče

Lina iskorištava svaki slobodan trenutak prije nego nam otplovi, a Yass svaku moguću rupu u rasporedu.. I tako pada penjara u sridu! Muži doma, žene ko puštene s lanca.. Umjesto u shoping, one u projekte! Nakon uspjeha u Buzećankama, psihofizički snažnija no ikad, Lina se vraća pod Strehu.. Lagano zagrijavanje, a onda let Z Balonom do sreče!!! Njen drugi 7a činio se ko šala! To kutijo!!!
Yass nakon prošlotjednog njurgavljenja (pms i to..) kako niš ne može, jučer prolazi u ritmu bečkog valcera kroz Dance without sleeping 7b!!! ;)

P.S. Od silnog uzbuđenja zbog Linine prve sedmice (i manjka informacija) zaboravili smo spomenuti još jedan kvalitetan duo; Filip Loparić i Roni Nikolić. Prošle nedjelje Loparić je od obaveza napokon dočekao penjaru u prirodi i momentalno iskoristio trenutak, pri čemu je pod stiskom lepoglavske podlaktice popustio buzetski klasik Beach club Macumba 7b!!! Istog je rješio i Roni kojem to ujedno i prvi smjer te ocjene!!! Bravo za momke!!! Samo gas!!!Sironić Luka pak...Joker 6b+ i Mailita 6b. aLe! Momci.






 


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Tekal san za njin celo leto

By Dan Kulišić a.k.a Danny Boi Ne sjećam se točno kada sam prvi put probao Giant S. Pred možda godinu, dve. Meriou i ja smo bili na Zijavici i on mi je rekao: „Provaj ga, ča gibi moreš storit!“. Nevoljko sam na top probao smjer i ostao zabezeknut: prvo, koliko je zapravo težak smjer i drugo, kako li je samo divan. Gibovi, hvatovi, koljena, pete, namještanje tijela, sve to je bilo poput perfekcije. Ples na vertikalnom podiju. Od početka do kraja pustolovina, od prvog hvata do zadnje šalice avantura. Sjećam se kako sam sebi rekao: „J---š mi pokojnu pranonu Maricu babicu ako se neću potrudit da ga ispenjem.“ To mi je postao cilj. Uslijedili su razni neuspjeli pokušaji kroz godinu. Pa nisam u formi, pa imam 3 kile viška, pa je vlažno, ili nisam mentalno jak, ili je neki ribar iz Vijetnama krivo spekao krumpir i nanio mi nesreću, ili neki xy razlog. Opravdanja. Sve sama opravdanja. Počele su frustracije i bio sam tako blizu. Ali eto, uvijek je postojalo eko opravdanje. Išao sam s Casperom g

Kanjon Rječine

Foto priča...jer slika govori tisuću riječi... Kako nam je bilo...teško je "zgurati" u post...uživajate u ovih par fotografija by magistar Šoić...i naravno, dođite nam opet!!!:) Nedjelja 29.06.2014. VELIKO Hvala Rovinježima!!Svaka čast Toniju, Nereu i Ganniu!Odlični ste...za one koji misle da je Rovinj daleeeeeeeeeeeko... :) Oni su tu... Pazinjani naravno :) uvijek su tu! Karavana je mogla krenuti... Coci svuda :) Ljepotan :) Neka "stara" i nova lica...aLe!! Nice to see you to!Family Pinterić Frenki u ulozi domaćina...obavezna "turistička" tura kroz sve bouldere, postojeće...buduće...te smjerove na konop... Nikada toliko crasheva u Kanjonu...PONOVILO SE :) Preko brane u gornje sektore... Neki su mislili odmarati... Bouldering može početi... dok je fotograf Šoić i hladu...ostatak čačka po atraktivnom FLASH ODRONU 7A  Curke su također...još u hladu...još malo.

Rirockerski Pozdrav Ljetu

I Nismo očekivali ovako naprasit kraj...i faliti će Lakoća kruzanja kroz duuugiii dan, i fjaka, i cvrčci...i žega...i pretjerivanje u aLo pomaLo mood-u.  AL bit će Uvjet, valjda, kada nas netko od gore prestane zaljevati. Hvala ti Ljeto 💜