Preskoči na glavni sadržaj

Report za Riport ;)

        Od septembra do novembra. Na tri rate. Bez kamata. Report za Riport.
Zadnji dan godišnjeg zadnjeg dana lavljeg mjeseca. Na Drenovi, sjedim na balkonu i gledam Kvarner. Žica dalekovda što dijeli najljepši zaljev na dva dijela još uvijek me malo nervira, iako, bez nje, ne bih  mogao zamisliti pogled sa svog balkona. Malo dalje, na štrik sleti lastan. Okrene glavicu onako šeretski po dva puta na svaku stranu, ko pokojni Sporiš kad je izlazio iz portuna, počeše se ispod krila i pogledom se zapilji u istom smjeru kao ja. Dole preko linije horizonta gdje se plavo s bijelim spaja. Dole gdje se više nevidi ali pogled ipak seže. Na Jug. 
Gledam ga im mislim šta sad misli. Jeli spreman? Kakav mu je plan?Jel ga ima? Oce li preko italije ili..? U jednom trenutku okrene se i makar nije radi mene, pogledi nam se nam trenutak sudare. Prozborim spontano. Hasta pronto lastane. On, zavrteći glavicom, par puta prošvrlja nešto po svoju i nestane. Slijedece jutro Ari i ja smo krenuli za lastanom. 
Povratak u majku Andaluziju donio je nove avanture.

Zašto je godišnji familije Fak bio važan za ispunjavanje dječačkih snova?
Još krajem kolovoza obitelj Fak najavila je dolazak u Cadiz u sklopu  femilitripa po  Andaluziji. Tu negdje počinje i priča o Lucy…Furgoneti ili kombijaneru kako bi rekao nevoljeni ali cijenjeni pisac Momo Kapor.  Jedan od dječačkih snova napokon je dobila ímpetus da iz etera pređe u metriku pa iz metrike u materijalno. Trigger? Godišnji jedne riječke familije. Logiku života je katkad teško uhvatiti na terenu. 
     Petak. Žurno s faxa doma pripremit brudet od morskog pasa za gladnu femili. Izlazim iz busa trčim doma i pored ulaza misteriozni furgo, kojeg do sada nisam primjetio u kvartu. Kako sam u posljednjih par mjececi proskenirao sve furgone u Cadizu mislim se od kud je ovaj doletio. Fiat doblo. Pogledam unutra. Masu stvari i dječja stolica. Ni na kraj pameti … zovem Faka di su, kad oni već dva sata na plaži ispred kuće. Trk dole. Veselje i sreća. Oni vec crni ko barut nakon 5 dana provedinih u Tarifi. Neo (sin) u ludom moodu..  umaljan u pjesak od glave do pete. 
I tako mi ispred kuće kad  Fak na klik otvara misteriozni furgo. Que Tonto.. mislim se pa uzeli su rentu.. i tu pocnje prica o Lucy La Poderosi, al o njoj ću kasnije.
Vikend je bio pred nama. Plan. Pokazati femili naš novi raj i izvor motivacije. Bouldering u Tarifi. Zaljev Bolonia je surferski raj. Puno vjetra znaci puno kitera i windera po hipsterki. Ono sto većina nezna je da se na obroncima brežuljka predivnog zaljeva skriva  mozda i najtajnovitjii boulderski raj u Spaniji. Pješčenjak završenih oblika. 
Broj …hm bezbroj. 

Odlučili smo se na na jedan od poznatih sektora Helechal.  Ma…evo par slija...


Brudet..
y luego aprietar...

 Fak
2007 Kamenjak - 2014 Tarifa

Momento..

Sine Ri motivacion!

Aj sine daj starom vode...

Mougli i Neo

Felizz..

Felizzz:)

Život na jugu..




Kako dan ovdje traje do 22 30 poslije boulderinga obavezan je čillingg na plaži. 
Ma..evo opet par slija..



TSS..TarifaSunSet

El Padre- Guerrero ..

i dijete sunca..



Surf and Run


Run and surf


Hasta la proxima...


U nedjelju prije polazka Fak i ja smo se dali u jedan skimming kombijenera po španjolskim portalima..kako sam tu doma objasnio sam mu šta, di i  kako….pokazao sam mu Lucy koja je bila u Madridu.. zlatna i nova. Fak je ,vidjevši ju, ostao paf što je u kontekstu njegovog karaktera glasilo ovako..”Šta čekas maki.Odi gore i sredi stvar. To je to”. 

Karavana  Fak nastavila je svoj put , a Ari i ja smo vec planirali put k Lucy.

Lucy La Poderosa. Ljubav na on sight..
     Madrid je osim Lucy bio i trigger za obnavljanje rituala bančenja sa bratom Eterovićem trajno nastanjenim compadreom u prijestolnici Španije. U Madrid sam stigo s kuferom u ruci šalalalalalala rekle bi Kurbe ubojice poznati (u radijusu od Kastva do Bakra) pank bend devedestih.  Direktiva ...pank-šank do subote ujutro gdje smo poluveseli rentali auto jer je autokuća od Lucy bila na periferiji  Madrida. Ulet. Brko na vratima. Sve zna … odveo nas je do Lucy. Šta reći.. ja i žetoni cetinski..skupa ..ja sam zaljubljeeen. Brko zafrljio brk ..zna..ima poso. Papiri ko mlijko ..sve 5 ..jedino,ko uvijek,fali jedan potpis. Dogovor za ponedjeljak. Subota vecer šank. Nedjelja isto. Normalo Brko je papir sredio tek u četvrtak, a ja se do onda pretvorio u Zagorca. 
Bio je vec petak kad sam uplovio u Cadiz..

Lucy La Poderosa ili kako je Luc Besson dešifrirao Canetov stih a brus li zajebo svih

Ja da živim hiljadu godina ceo bi mi živit stao u jedan dan.. canetov je, a po meni i generalno, nabolji rokenrol stih ikad napisam. Trideset godina poslije moj omiljeni režiser francuz Luc Besson napravio je Lucy.. sintezu energije . Smisao? Da te pitam makina.. Jel bi ti hiljadu pokreta ili moć power puncha od Bruslija,a?

Tako je nas kombijanera dobila ime ...Lucy LaPoderosa. All in one. 
Dječački san… ne doma nakon penjanjaJ Miris kave ...ispod stijene…muvingggg…jejeje:))) Ma evo slija..

Nas 3;)

Oktobar- FFT Five Finger Thing

    Septembar i Oktobar su  donijeli režim. Vračanje fingeru.Prstima.I bolderingu u Tarifi. Povrh svega motivacijski šlag-Prvenstvo Seville iliti svojevrsna proba za kup Andaluzije. Natjecanje koje tradicionalno okuplja Andaluzijsku scenu ali ove godine je konkurencija bila jača za mlade snage ostalih pokrajina Španije .. među njima je bio i trenutno drugi i ako se ne varam 10 na planeti Javier Cano. Šta reć zviznuo je Andradin Ali Hulk EXTc+. Nikad ali nikad nisam imao motivaciju pripremati se niti ići na tekme.. nikakve. Do sada. Štaću poludio pod stare dane…  Program je trajao 40 dana i prosao brzo..subotama vani ostalo FFT.

Sevilla 1.11.2014
Pablo, Irene, Joni, Luity, PabloShepra, Eva, Ara i ja. Los Compadres de CAdiz ili ti najužnija penjačka ekipa Starog kontineta. Natjecanje se ove godine održavalo u novootvorenom bolderu Rock and Wall. Sta reć…ooogromno i komercijalno. Na ulazu milijon ljudi..mislim oko 200 natjecatelja u svim kategorijama. Prijavljujem se  kategoriu Absoluta .S najjačima pa di puklo. Odma čujem ko je došo ko nije. Repka..mulci, prvak andaluzije, cano,hulk..blalbla.. reko idem po burek jak sam i lud.

Shema 24 detalja u 3 i po sata. Detalji od 5 punata do 40. Gužva i stiska. Pomalo redam..dagadaga.. kako mi je izdržljivost uvijek bila jača strana fokus je bio dozirati detalje da snaga ne izgori.. tako je bilo. Dva lakša pa bam ..pa dva laksa pa bam. Na kraju 22 i bonus. Dovoljno 5 mjesto (od šest) i finale. Ne mogu rec da nisam bio sretan.Ne radi finala nego radi toga što sam si pokazao da nakon prošlogodisnje ozljede i nepenjaja od skoro pola godine još se imam snage i volje vratiti i fajtat s klincima 10-15 godina mlađim od sebe.

Finale
Ko šta sam napisao Yass u mailu…

Finale je počelo u deset i po navečer …andaluzija ..nikom se ne žuri.. ja na samrti. ..led ..yoga..cijeli dan u djiru … dubim na glavi ..oču krvi u rukama.. 
I onda dođe taj mali Javier Cano u finalu i kaže "Croata, dok ti se ne vidi u kosi..možeš!"  na  moje da nas dijeli 11 godina. Ne prođe sekundu.  kad iz sale doleti krik nabrijanog spikera  Eeeeel Croata de Cadiz …
Tu sam ko kerum puka .. adrenalin ..krv.tigar u očima ,klokan u nogama .. na binu...masa ljudu .. ma kakva trema… Rima u glavi.. i mantra “dok ti se nevidi u kosi.”..

Prvi detalj...možda najbolji boulder fleŠ u životu..kutni.. izvučem se na volumen pa hop na drugi i sad ..detalj je bio zamšljen spustiti se na treći i onda na žuti top…uglavim se ja na tom drugom volumenu i mislim šta ću.. odjednom ideja i ona stara sharmina skip the bad holds….kažem sudiji da stavi strunjaču iza topa…ovaj se počeo krstiti skuživši šta sam naumio …kad je raja osjetila namjeru odjednom svi uuuu  uuuuu… Gledam žutog i kažem ili u bolnicu ili po slavu!
I Uaaaaaa ..  horizntalni let preko svega I na žutog…
 i ne padam …
Ajmo cijeli stadion...vratit ce se walter...

Penjem jer Volim. Volim jer Penjem.

Slijedeća dva detalja zona i naklon publici. Završio četvrtiJ

aLe!

RiRock je službeno upisan poredak kao sudionik natjecanja:)
Evo jos par slija...
U iščekivanju finala...Showww

...
Vratio se walter..



Za kraj...najava ... Kratki bouldering filmić na kojem radim i , rocktrip u decembru.
Hasta pronto!

Voli vas Compadre.







Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Tekal san za njin celo leto

By Dan Kulišić a.k.a Danny Boi Ne sjećam se točno kada sam prvi put probao Giant S. Pred možda godinu, dve. Meriou i ja smo bili na Zijavici i on mi je rekao: „Provaj ga, ča gibi moreš storit!“. Nevoljko sam na top probao smjer i ostao zabezeknut: prvo, koliko je zapravo težak smjer i drugo, kako li je samo divan. Gibovi, hvatovi, koljena, pete, namještanje tijela, sve to je bilo poput perfekcije. Ples na vertikalnom podiju. Od početka do kraja pustolovina, od prvog hvata do zadnje šalice avantura. Sjećam se kako sam sebi rekao: „J---š mi pokojnu pranonu Maricu babicu ako se neću potrudit da ga ispenjem.“ To mi je postao cilj. Uslijedili su razni neuspjeli pokušaji kroz godinu. Pa nisam u formi, pa imam 3 kile viška, pa je vlažno, ili nisam mentalno jak, ili je neki ribar iz Vijetnama krivo spekao krumpir i nanio mi nesreću, ili neki xy razlog. Opravdanja. Sve sama opravdanja. Počele su frustracije i bio sam tako blizu. Ali eto, uvijek je postojalo eko opravdanje. Išao sam s Casperom g

Kanjon Rječine

Foto priča...jer slika govori tisuću riječi... Kako nam je bilo...teško je "zgurati" u post...uživajate u ovih par fotografija by magistar Šoić...i naravno, dođite nam opet!!!:) Nedjelja 29.06.2014. VELIKO Hvala Rovinježima!!Svaka čast Toniju, Nereu i Ganniu!Odlični ste...za one koji misle da je Rovinj daleeeeeeeeeeeko... :) Oni su tu... Pazinjani naravno :) uvijek su tu! Karavana je mogla krenuti... Coci svuda :) Ljepotan :) Neka "stara" i nova lica...aLe!! Nice to see you to!Family Pinterić Frenki u ulozi domaćina...obavezna "turistička" tura kroz sve bouldere, postojeće...buduće...te smjerove na konop... Nikada toliko crasheva u Kanjonu...PONOVILO SE :) Preko brane u gornje sektore... Neki su mislili odmarati... Bouldering može početi... dok je fotograf Šoić i hladu...ostatak čačka po atraktivnom FLASH ODRONU 7A  Curke su također...još u hladu...još malo.

Rirockerski Pozdrav Ljetu

I Nismo očekivali ovako naprasit kraj...i faliti će Lakoća kruzanja kroz duuugiii dan, i fjaka, i cvrčci...i žega...i pretjerivanje u aLo pomaLo mood-u.  AL bit će Uvjet, valjda, kada nas netko od gore prestane zaljevati. Hvala ti Ljeto 💜