Preskoči na glavni sadržaj

Produženi vikend

Subota
yaSs nabrijana... buđenje u 7, kuhanje, spremanje..čekanje da se Frenx i Mara naspavaju.. pa gas Buzet. Zagrijavanje u mokrom Ljetnom sektoru, šetnja do Slapa, lagani ručak i popest Mušku pizdu, odmorno, iz prve. Fino. Đaktetestonli, penjat još malo, za trening, umorit se prije djevojačke.. Frenki malo projektira, a Ivana i Mara su više za nešto pojest i popit ;).

Nedjelja

Dan za odmor; ljenčarenje, triježnjenje i gledanje kiše kroz prozor.. kad će to ljeto više?!

Ponedjeljak

Planovi, pregovori, neodlučnost.. Marko Suncetižarko i Ivana odlučuju popodnevni Buzet, valjda se posušilo. E pa nije! Ali je ljeto došlo. Ljetna sauna u Muškoj pizdi. Ivana se malo odmorila i sabrala pa ga penje na friškecu, Marko se još zagrijava. Pridružuju se Sunka i Škalec koji su krenuli za Dolomite, ali zbog neuvjeta mijenjaju rutu. Povratak u Ljetni. U nedostatku suhih smjerova, Ivana ulazi u Beach club Macumba (u koji je ušla jednom pred mjesec-dva i spustila se prije detalja jer joj se ni dalo nič), probat gibove i popenjat lijepo iz druge, prije nego zaboravi sve noge. :D Škalec nije siguran je li ga nekad popeo, pa ga ponavalja, za svaki slučaj. Marko je nakon cjelodnevnog postavljanja i zagrijavanja odlučio probavanje detalj u mokrom projektu...i sad čeka da se smjer osuši. :) Na parkingu se pridružuju Simke i Adrijana te par iz Austije s psima koji su u potrazi za suncem došli do nas. Večera, druženje, pive, priče, slaganje šatora i spavanje.

Utorak

Pokret u 9...10...ajde i 11 je ok. Sunka, Škalec, Marko i Ivana za Barato, ostali ostaju u Kanjonu. A kad smo već oko Trsta - imaginarni shopping (probat kako mi dobro stoji i zaključit da mi ne treba) u Decathlonu i Sporletu. Planirani dolazak u 12 h na penjalište prebacujemo na 15 h. I to je ok, ali opet dolazimo po kiši! Sunki i Škalcu prvi put, nisu baš oduševljeni smjerovima za zagrijavanje, čak ih ni pumpavi Pop nije oduševio, ali zato Škalec penje L'asino di gettone 2.go. Kiša prestala, topovi su ipak relativno suhi, Marko sretan, odlučno i elegantno penje Joshua Three. Ivana malo ljuta, malo umorna... A uvjeti postaju sve bolji, rijetko takvi u Baratru. Bura diže raspoloženje, Marko i Ivana padaju na zadnjih gibovima, ali nema veze, vratit će se, uuuuskor! :)) Čaša crnog vina uz krastavce na parkingu. Sunka i Škalec nastavljaju dalje Italijom, a Istrijani se vraćaju u Istru.
Sutra neki rest day pa ćemo nastavit ;)

Tekal san za njin celo leto

By Dan Kulišić a.k.a Danny Boi Ne sjećam se točno kada sam prvi put probao Giant S. Pred možda godinu, dve. Meriou i ja smo bili na Zijavici i on mi je rekao: „Provaj ga, ča gibi moreš storit!“. Nevoljko sam na top probao smjer i ostao zabezeknut: prvo, koliko je zapravo težak smjer i drugo, kako li je samo divan. Gibovi, hvatovi, koljena, pete, namještanje tijela, sve to je bilo poput perfekcije. Ples na vertikalnom podiju. Od početka do kraja pustolovina, od prvog hvata do zadnje šalice avantura. Sjećam se kako sam sebi rekao: „J---š mi pokojnu pranonu Maricu babicu ako se neću potrudit da ga ispenjem.“ To mi je postao cilj. Uslijedili su razni neuspjeli pokušaji kroz godinu. Pa nisam u formi, pa imam 3 kile viška, pa je vlažno, ili nisam mentalno jak, ili je neki ribar iz Vijetnama krivo spekao krumpir i nanio mi nesreću, ili neki xy razlog. Opravdanja. Sve sama opravdanja. Počele su frustracije i bio sam tako blizu. Ali eto, uvijek je postojalo eko opravdanje. Išao sam s Casperom g

Kanjon Rječine

Foto priča...jer slika govori tisuću riječi... Kako nam je bilo...teško je "zgurati" u post...uživajate u ovih par fotografija by magistar Šoić...i naravno, dođite nam opet!!!:) Nedjelja 29.06.2014. VELIKO Hvala Rovinježima!!Svaka čast Toniju, Nereu i Ganniu!Odlični ste...za one koji misle da je Rovinj daleeeeeeeeeeeko... :) Oni su tu... Pazinjani naravno :) uvijek su tu! Karavana je mogla krenuti... Coci svuda :) Ljepotan :) Neka "stara" i nova lica...aLe!! Nice to see you to!Family Pinterić Frenki u ulozi domaćina...obavezna "turistička" tura kroz sve bouldere, postojeće...buduće...te smjerove na konop... Nikada toliko crasheva u Kanjonu...PONOVILO SE :) Preko brane u gornje sektore... Neki su mislili odmarati... Bouldering može početi... dok je fotograf Šoić i hladu...ostatak čačka po atraktivnom FLASH ODRONU 7A  Curke su također...još u hladu...još malo.

Rirockerski Pozdrav Ljetu

I Nismo očekivali ovako naprasit kraj...i faliti će Lakoća kruzanja kroz duuugiii dan, i fjaka, i cvrčci...i žega...i pretjerivanje u aLo pomaLo mood-u.  AL bit će Uvjet, valjda, kada nas netko od gore prestane zaljevati. Hvala ti Ljeto 💜