Preskoči na glavni sadrĆŸaj

Karoca gre

Volga gre đŸŽ¶

Meine Leute, das sollte aussehen.

Nie so mĂŒde, nie so stark! 👊 Die Beine fliegen, die BĂ€ren halten, die Quetschstiche...durch die Details de Tanzens...😍👏 Mutter Schnee!
Wir haben es mitihm zu tun gehabt, wir haben mit dem Besten geprahlt, was wir sind, wir werden uns fair ausruhen 🍀🍂🍃💚☀

 by Ć vabice neke 💚








(*** Volga gree đŸŽ¶

Ljudi moji, to je trebalo gledati. Nikada tako umorna, nikada tako jaka. 👊 Noge lete, bica drĆŸi, prstići stiơću, ..kroz detalje pleĆĄe 😍👏 mamma SnjeĆŸa! Kopčale ga jesmo, nazdravile vrhunski jesmo, dobro odmoriti ćemo 🍀🍂🍃💚☀ ***)

Volga 7a+, Golubinjak 

😁

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Tekal san za njin celo leto

By Dan KuliĆĄić a.k.a Danny Boi Ne sjećam se točno kada sam prvi put probao Giant S. Pred moĆŸda godinu, dve. Meriou i ja smo bili na Zijavici i on mi je rekao: „Provaj ga, ča gibi moreĆĄ storit!“. Nevoljko sam na top probao smjer i ostao zabezeknut: prvo, koliko je zapravo teĆŸak smjer i drugo, kako li je samo divan. Gibovi, hvatovi, koljena, pete, namjeĆĄtanje tijela, sve to je bilo poput perfekcije. Ples na vertikalnom podiju. Od početka do kraja pustolovina, od prvog hvata do zadnje ĆĄalice avantura. Sjećam se kako sam sebi rekao: „J---ĆĄ mi pokojnu pranonu Maricu babicu ako se neću potrudit da ga ispenjem.“ To mi je postao cilj. Uslijedili su razni neuspjeli pokuĆĄaji kroz godinu. Pa nisam u formi, pa imam 3 kile viĆĄka, pa je vlaĆŸno, ili nisam mentalno jak, ili je neki ribar iz Vijetnama krivo spekao krumpir i nanio mi nesreću, ili neki xy razlog. Opravdanja. Sve sama opravdanja. Počele su frustracije i bio sam tako blizu. Ali eto, uvijek je postojalo eko opravdanje. IĆĄao sam s Casperom g

Kanjon Rječine

Foto priča...jer slika govori tisuću riječi... Kako nam je bilo...teĆĄko je "zgurati" u post...uĆŸivajate u ovih par fotografija by magistar Ć oić...i naravno, dođite nam opet!!!:) Nedjelja 29.06.2014. VELIKO Hvala RovinjeĆŸima!!Svaka čast Toniju, Nereu i Ganniu!Odlični ste...za one koji misle da je Rovinj daleeeeeeeeeeeko... :) Oni su tu... Pazinjani naravno :) uvijek su tu! Karavana je mogla krenuti... Coci svuda :) Ljepotan :) Neka "stara" i nova lica...aLe!! Nice to see you to!Family Pinterić Frenki u ulozi domaćina...obavezna "turistička" tura kroz sve bouldere, postojeće...buduće...te smjerove na konop... Nikada toliko crasheva u Kanjonu...PONOVILO SE :) Preko brane u gornje sektore... Neki su mislili odmarati... Bouldering moĆŸe početi... dok je fotograf Ć oić i hladu...ostatak čačka po atraktivnom FLASH ODRONU 7A  Curke su također...joĆĄ u hladu...joĆĄ malo.

Rirockerski Pozdrav Ljetu

I Nismo očekivali ovako naprasit kraj...i faliti će Lakoća kruzanja kroz duuugiii dan, i fjaka, i cvrčci...i ĆŸega...i pretjerivanje u aLo pomaLo mood-u.  AL bit će Uvjet, valjda, kada nas netko od gore prestane zaljevati. Hvala ti Ljeto 💜