Preskoči na glavni sadržaj

Kako su Rirockeri okupirali Osp(ove).

Prvi maj u nedjelju bas i nije neki prvi maj, ali vikend je vikend, nećemo se buniti :)
Subotu, rano u jutro (rano haha) Marko i Ivana idu u Veliko Steno, u dugi, Netopir, 6c. Marko popenjao sve, a Ivana se (ne)ustrašivo primila za klin u detalju u prvoj dužini (jer je bilo hladno i strašno i prvi put i ruksak na leđima i nije bilo sunca i ledeni prsti i tisuće isprika, jel). Drugo je bilo lijepo i zabavno. Nešto kasnije, nakon posla, dolaze yaSs i Frenki, u Babnu, taman na vrijeme za hlad i super uvjete. Marko i Ivana, malo presunčani im se pridružuju. Nakon zagrijavanja, Frenki retrosajta Si puo fare i fleša Fragile,oba 7b+, a Marko Fragile penje iz druge. Jasna pušta nešto za povratak,  Ivana se zagrijava/odgrijava u 6c-ovima Demolition party i Crna ovca. Nakon pive kod Vovka, idemo na pivo u Hostel Xaxid gdje u svježim papučama :D kuhamo večeru i družimo se s londonskim Poljacima ...

...koji sutra lete doma pa nam ostavljaju sav višak hrane koji su skupili proteklih tjedan dana:) provjeravamo prognozu za sutra, po stoti put valjda.. kažu kiša…dakle Pajkova na meniju. Peremo zube, odvlačimo se na kat i spavamo ko klade. Buđenje. Nakon podužeg doručka, par kava i flegmatičnog spremanja, idemo penjati.

Od najavljivanog potopa, par kapi. Zastajemo ispred Babne, ali produžujemo u Pajkovu, za svaki slučaj, da nas sunce ne ulovi. U Strehi već akcija, Talijani grle sige, puštaju noge, Ale boss! Mi laganini, zagrijavamo se u novootkrivenom smjeru, Štafetna logika 7a. yaSs prvi put ove sezone u Pajkovoj otvorila Štafetnom OS ;) cure nisu baš najodlučnije…ali kad smo već na desnoj strani…tik do Burje koju škicamo još od lani, najbolje da tu ostanemo. Leva, Aktivna, Črna…mi ćemo Črnu! pa tako nakon prvog ajmemeni pokušaja,  bez puno očekivanja ulazimo ponovo iii od koljena do koljena  raskorakom do topa! Črna burja, 7b, 2go, Jasna i Ivana :) noge bole još i danas.

A momci s donje strane plešu u 7c-u (koji to baš i nije). Frenki sajta, s 2,3 kompleta premalo, a još se na topu treba i prevezat očito.. nema veze, skočit će :D a Marko za njim flajta Poskus ni ples. Pokockali se i za kraj, svako nešto čačka, ponavlja, trenira… do auta jedva hodamo, ali sretni.
A druga naveza, Lina, Luka i Roni, u Mišjoj (male komunikacijske smetnje nastale u dogovaranju :O) isto se napenjala.

Nije još ni vikend, a mi već opet u Osp, Babna. yaSs iz prve rješava „stari“ dug od vikenda, Idealist 7a+. Ivana također Idealista penje, 2go. LukaS je umoran još od maratona u Paklenici (očekujemo report!) pa može držat blokadu na mini sloper krimpu samo 5min dok takne sve druge grifove :P tako da će se morat vratit u Idealista kad odmori ;) Frenki se vraća u formu, Eolo 7c/+ OS! Ale!

Kako smo već gore napisali, multipitch ivana (tako me Kaotiko prozvao) ne može spavati noćima jer sanja onaj klin :D pa je red da se vratim(o) i popenjemo nešto kako spada. U subotu ujutro hrabri Marko vodi me ponovno u Veliku Stenu. Idemo penjati Svinjam dijamant (3,6b,7b,6c+). Trojku smo solirali, 6b taman za zagrijavanje, 7b Marko sajta i vraća se da ja flešam i 6c+ opet idem ja prva za raspenjavanje :) hvalalalalaa! Spuštamo se iz smjera, prolom oblaka, trčimo do auta, pljusak…taman, ionako smo popodne planirali provesti u Ljetnom sektoru u Buzetu, tamo nas čeka poker aseva, LukaM., Miloš, ćoFi i Ljubo koji su već duboko u projektima. Marko i ja malo penjuckamo..štedimo se za sutra, a i malo smo umorni od jučer, bili smo brzinski popodnevno u Medveji s Kaotikom, Marko popeo Ledeno doba 8a, a Kaotiko će uskoro, bez nožišta koje je puklo u detalju ;)
Druga ekipa provela je subotu u sunčanoj Medveji..ššto su radili i što popeli nek napišu J

a nedjelja…opet svatko negdje J Luka i Marko skupljaju Ivanu pod Roč i idemo u Pengare pa Ljetni. No, kiša nas je zatočila u Pengarima, bez hrane i tople robe.. pa smo morali puno penjati da se ugrijemo :)) Popeli smo svašta.. Marko Ništa od Jessy 7b, Malik 7c+, Ljubo Ništa od Jessy 7b 2go, Ivana El desperado 7a i Ništa od Jessy 7b 2go. Luka je bio u Pengarima i prošli vikend, kada je sajtao El desperado 7a, a sad već ima projekt(e) za ranojutarnje izlete!

A s druge strane Učke, mi ostali rirockers and friends proveli smo nedjelju u deep orange atmosferi Brseča...penjališta slanog mirisa :)
Točno u podne stiže prvi tim...Lovranci..Kaotiko, ORmario i Pupa, Lina i Roni. Stijena je u hladu, LetS go climbing. Sajt, fleš, prva, druga...zagrijavanje...stižemo i mi, yasS & frenks, brzinski nakon posla. Svi smo se izredali u najljepšem 6a-u čije ime ne znamo...u sve što uđemo, nosimo 20-tak kompleta. Lina je već flešala prvu dužinu Mathilde 6b+, Roni neki 7a...a Frenkss je na brzinu u fleš maniri izveo FA Made in Autria 7b+. Ja malo sjedim, malo ležim, malo i penjem, pa se ljutim samu na sebe jer sam kenjakava i febrilna...od Frenksa i Kaotika dobivam vritnjak, ala šu, dosta ležanije...i na fleš idem do drugog štanda Mathilde 7a. Lovi nas noć, ne odvezujem osmicu, Frenks povlači konop...odlično, noćno penjanje u tridesetak metara, ponovno prevezivanje i pristup backwards. Nesvijest u ponoć.

Naša najmlađa rirockerica Lucija Brkić iz Splita se vraća sa dvije srebrne medalje s Hrvatskog Prvenstva u leadu i speedu. aLe asice!Samo strong!

Tekal san za njin celo leto

By Dan Kulišić a.k.a Danny Boi Ne sjećam se točno kada sam prvi put probao Giant S. Pred možda godinu, dve. Meriou i ja smo bili na Zijavici i on mi je rekao: „Provaj ga, ča gibi moreš storit!“. Nevoljko sam na top probao smjer i ostao zabezeknut: prvo, koliko je zapravo težak smjer i drugo, kako li je samo divan. Gibovi, hvatovi, koljena, pete, namještanje tijela, sve to je bilo poput perfekcije. Ples na vertikalnom podiju. Od početka do kraja pustolovina, od prvog hvata do zadnje šalice avantura. Sjećam se kako sam sebi rekao: „J---š mi pokojnu pranonu Maricu babicu ako se neću potrudit da ga ispenjem.“ To mi je postao cilj. Uslijedili su razni neuspjeli pokušaji kroz godinu. Pa nisam u formi, pa imam 3 kile viška, pa je vlažno, ili nisam mentalno jak, ili je neki ribar iz Vijetnama krivo spekao krumpir i nanio mi nesreću, ili neki xy razlog. Opravdanja. Sve sama opravdanja. Počele su frustracije i bio sam tako blizu. Ali eto, uvijek je postojalo eko opravdanje. Išao sam s Casperom g

Kanjon Rječine

Foto priča...jer slika govori tisuću riječi... Kako nam je bilo...teško je "zgurati" u post...uživajate u ovih par fotografija by magistar Šoić...i naravno, dođite nam opet!!!:) Nedjelja 29.06.2014. VELIKO Hvala Rovinježima!!Svaka čast Toniju, Nereu i Ganniu!Odlični ste...za one koji misle da je Rovinj daleeeeeeeeeeeko... :) Oni su tu... Pazinjani naravno :) uvijek su tu! Karavana je mogla krenuti... Coci svuda :) Ljepotan :) Neka "stara" i nova lica...aLe!! Nice to see you to!Family Pinterić Frenki u ulozi domaćina...obavezna "turistička" tura kroz sve bouldere, postojeće...buduće...te smjerove na konop... Nikada toliko crasheva u Kanjonu...PONOVILO SE :) Preko brane u gornje sektore... Neki su mislili odmarati... Bouldering može početi... dok je fotograf Šoić i hladu...ostatak čačka po atraktivnom FLASH ODRONU 7A  Curke su također...još u hladu...još malo.

Rirockerski Pozdrav Ljetu

I Nismo očekivali ovako naprasit kraj...i faliti će Lakoća kruzanja kroz duuugiii dan, i fjaka, i cvrčci...i žega...i pretjerivanje u aLo pomaLo mood-u.  AL bit će Uvjet, valjda, kada nas netko od gore prestane zaljevati. Hvala ti Ljeto 💜