Preskoči na glavni sadržaj

Dan Neovisnosti

Najslađi dan svakog penjača je sigurno Državni/Vjerski praznik usred tjedna. Još ako se dogodi The Uvjet?!
Skroz smo sretni...

U Rijeci se budimo u kiši. Cijela država je okupana Suncem, a mi tražimo kišobran.
Nakon dobrih sat vremena, hrpe poruka i par poziva, ipak odlučujemo ići. Često nam se dogodilo da nas je s druge, istarske strane Učke dočekalo Sunce. Imamo i špijuna u svojim redovima...Ivanina Mama Vesna je na stalnoj vezi. U Roču ne pada. Pula je već na putu. Idemo.

Lina kapetanica, naša doktorica nam se konačno vratila nakon 4 mjeseca naviganja. Kupi Ivanu na Toreti i put brdskih krajeva po Dušićke. Marinu sjedalicu montiramo po pljusku...Par upitnika???? Nijedna ne želi odustati od praznika....Putem ignoriramo zamagljena stakla. Ipak smo same ženske autuu,....uvijek imamo o čemu priiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiičati.

U centralki srećemo Pazin...Šaško i Miriam su na turneji kroz sve laganice na penjalištu...s lijeva na desno...sve.

Pula je zauzela pozicije u B sektoru...A mi smo stigle taman na vrijeme da navijamo za Marka u fleš pokušaju u Pilates line 7b+. Uspješno naravno. Dajemo mu kockicu i  počinjemo sa zagrijavanjem.
Svi znaju što bi, osim mene...(yAss speaking). Školski primjer Ribe...vrlo često, neodlučna. Očiju ko u škrpoča, cijeli svijet bi popapala...petarda u duši. Ne!!dobra kombinacija. Alba? Razmislit ću...
Ivana i Lina zauzimaju pozicije...ja? Zovem muža...znam da će što će mi reći...idem :)
Projekte volim riješiti iz prvog pokušaja dana...ili iz zadnjeg. Alba je išla iz prvog...sve pokušaje nisam brojala...16..28...141...nije bitno...
Lisice, dođite nam brzo...Hvala Sandri na preporuci...ne bi ga ni probala da nas niste posjetili ovo proljeće. Pusa Franku od Mare :*.

Marko, nakon što Ivana postavlja smjer...kreće u fleŠ pokušaj u Parov stelar 7b+...al ipak trebat će koji pokušaj više...umoran...tek sad priznaje da je dan prije popeo svoj prvi 8a+!!!!!Opa :D Radioaktive...Đoser, ale!!!Đižemo letvicee....

Fićo...Lepoglavčanin likes to take it slow...upenjava se i reda...
Truffelshcwein 7a 2go...još prošli vikend...
Uz navođenje Tate Tostera...
Bart des propheten 7a FleŠ...
I sve 6c-ove A i B sektora...

Noć nas lovi dok brojimo komplete i skupljamo Marine igračke...

Livin Large in Kompanj! <3
kissiiii :*
Tonino Carotone
U mrkva izdanju...ovog proljeća...Sva sreća opet plavuŠa ;)




Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Tekal san za njin celo leto

By Dan Kulišić a.k.a Danny Boi Ne sjećam se točno kada sam prvi put probao Giant S. Pred možda godinu, dve. Meriou i ja smo bili na Zijavici i on mi je rekao: „Provaj ga, ča gibi moreš storit!“. Nevoljko sam na top probao smjer i ostao zabezeknut: prvo, koliko je zapravo težak smjer i drugo, kako li je samo divan. Gibovi, hvatovi, koljena, pete, namještanje tijela, sve to je bilo poput perfekcije. Ples na vertikalnom podiju. Od početka do kraja pustolovina, od prvog hvata do zadnje šalice avantura. Sjećam se kako sam sebi rekao: „J---š mi pokojnu pranonu Maricu babicu ako se neću potrudit da ga ispenjem.“ To mi je postao cilj. Uslijedili su razni neuspjeli pokušaji kroz godinu. Pa nisam u formi, pa imam 3 kile viška, pa je vlažno, ili nisam mentalno jak, ili je neki ribar iz Vijetnama krivo spekao krumpir i nanio mi nesreću, ili neki xy razlog. Opravdanja. Sve sama opravdanja. Počele su frustracije i bio sam tako blizu. Ali eto, uvijek je postojalo eko opravdanje. Išao sam s Casperom g

Kanjon Rječine

Foto priča...jer slika govori tisuću riječi... Kako nam je bilo...teško je "zgurati" u post...uživajate u ovih par fotografija by magistar Šoić...i naravno, dođite nam opet!!!:) Nedjelja 29.06.2014. VELIKO Hvala Rovinježima!!Svaka čast Toniju, Nereu i Ganniu!Odlični ste...za one koji misle da je Rovinj daleeeeeeeeeeeko... :) Oni su tu... Pazinjani naravno :) uvijek su tu! Karavana je mogla krenuti... Coci svuda :) Ljepotan :) Neka "stara" i nova lica...aLe!! Nice to see you to!Family Pinterić Frenki u ulozi domaćina...obavezna "turistička" tura kroz sve bouldere, postojeće...buduće...te smjerove na konop... Nikada toliko crasheva u Kanjonu...PONOVILO SE :) Preko brane u gornje sektore... Neki su mislili odmarati... Bouldering može početi... dok je fotograf Šoić i hladu...ostatak čačka po atraktivnom FLASH ODRONU 7A  Curke su također...još u hladu...još malo.

Rirockerski Pozdrav Ljetu

I Nismo očekivali ovako naprasit kraj...i faliti će Lakoća kruzanja kroz duuugiii dan, i fjaka, i cvrčci...i žega...i pretjerivanje u aLo pomaLo mood-u.  AL bit će Uvjet, valjda, kada nas netko od gore prestane zaljevati. Hvala ti Ljeto 💜