Preskoči na glavni sadržaj

Sežana by Vittorio

U četvrtak u Buzetu Kiki predlaže vikend u Sežani, ja (Vittorijo) sam odmah prihvatio ideju i dogovor pada. Subotu ujutro krećemo, Kiki i njegov prijatelj David iz Bologne dolaze po mene, a zatim skupljamo Nina u Lovranu.  Pošto smo mi te sreće u Lovranu je crko akumulator i auto nije htio upaliti,  ali nas to nije spriječilo da krenemo konačno u Sežanu. Natovareni ko da idemo u Španjolsku sa 20 litara vode na naplatnim kućicama nas je dočekala velika kolona turista . U tri sata dolazimo konačno na penjalište. Zagrijavamo se na šesticama pa svatko u svoj projekt. Taj dan Kiki je popeo Naziskin 7b+  second GO, Nino penje Rototom 7a i smjer pada iz četvrte a nakon toga pada i Jizz in my pants 7a+ second GO, David je rješio dug od prošlog puta Jizz in my pants i probava Nemo 7b+, a ja? Ja sam nabijao kilometre na mom projektu u nadi da će sutra past. Pada mrak, pali se vatra i peku se domaće kobase. Noć smo proveli uz društvo nemirnih puhova. Slijedeći dan budimo se i počinje razgibavanje pod vodstvom jogemastera Nina. Zagrijavamo se u laganim smjerovima pa opet svatko na svoj projekt. Ja konačno rješavam moj dug od jučerašnjeg dana Sex & candy moj prvi 8a+,  odličan smjer ekstremno lijep a nakon toga pada i Roam 7b+ second GO i za kraj probavam gibove u Sežani 8b, Kiki traži svoj slijedeći projekt i probava sve smjerove redom, Ninu je malo falilo da popne Naziskin 7b+ kao što je Davidu malo falilo da popne Nemo 7b+. Taj dan nas je ipak malo umor zgazio ali je na kraju Roctrip Sežana dobro završio. David je bio oduševljen vikendom i sa cijelim tjednom provedenim u Hrvatskoj i na povratku nije bilo prepreka kao što je bilo na početku.


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Tekal san za njin celo leto

By Dan Kulišić a.k.a Danny Boi Ne sjećam se točno kada sam prvi put probao Giant S. Pred možda godinu, dve. Meriou i ja smo bili na Zijavici i on mi je rekao: „Provaj ga, ča gibi moreš storit!“. Nevoljko sam na top probao smjer i ostao zabezeknut: prvo, koliko je zapravo težak smjer i drugo, kako li je samo divan. Gibovi, hvatovi, koljena, pete, namještanje tijela, sve to je bilo poput perfekcije. Ples na vertikalnom podiju. Od početka do kraja pustolovina, od prvog hvata do zadnje šalice avantura. Sjećam se kako sam sebi rekao: „J---š mi pokojnu pranonu Maricu babicu ako se neću potrudit da ga ispenjem.“ To mi je postao cilj. Uslijedili su razni neuspjeli pokušaji kroz godinu. Pa nisam u formi, pa imam 3 kile viška, pa je vlažno, ili nisam mentalno jak, ili je neki ribar iz Vijetnama krivo spekao krumpir i nanio mi nesreću, ili neki xy razlog. Opravdanja. Sve sama opravdanja. Počele su frustracije i bio sam tako blizu. Ali eto, uvijek je postojalo eko opravdanje. Išao sam s Casperom g

Kanjon Rječine

Foto priča...jer slika govori tisuću riječi... Kako nam je bilo...teško je "zgurati" u post...uživajate u ovih par fotografija by magistar Šoić...i naravno, dođite nam opet!!!:) Nedjelja 29.06.2014. VELIKO Hvala Rovinježima!!Svaka čast Toniju, Nereu i Ganniu!Odlični ste...za one koji misle da je Rovinj daleeeeeeeeeeeko... :) Oni su tu... Pazinjani naravno :) uvijek su tu! Karavana je mogla krenuti... Coci svuda :) Ljepotan :) Neka "stara" i nova lica...aLe!! Nice to see you to!Family Pinterić Frenki u ulozi domaćina...obavezna "turistička" tura kroz sve bouldere, postojeće...buduće...te smjerove na konop... Nikada toliko crasheva u Kanjonu...PONOVILO SE :) Preko brane u gornje sektore... Neki su mislili odmarati... Bouldering može početi... dok je fotograf Šoić i hladu...ostatak čačka po atraktivnom FLASH ODRONU 7A  Curke su također...još u hladu...još malo.

Rirockerski Pozdrav Ljetu

I Nismo očekivali ovako naprasit kraj...i faliti će Lakoća kruzanja kroz duuugiii dan, i fjaka, i cvrčci...i žega...i pretjerivanje u aLo pomaLo mood-u.  AL bit će Uvjet, valjda, kada nas netko od gore prestane zaljevati. Hvala ti Ljeto 💜